Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@14:43:49 GMT

ساختار اقتصادی کشور مانع تحقق واقعی شعار سال شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۸۶۵۶

بهروز بنیادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: بخش زیادی از تحقق نیافتن شعار سال به خاطر مشکلات اقتصادی بود و علاوه بر این مشکلات دیگری از جمله در تکنولوژی آیتک هنوز وابسته به خارج هستیم و تحقق این شعار به معنای واقعی اجرایی نشد.

وی اظهار کرد: در این رابطه نیاز به فرهنگ‌سازی است که تولید کنندگان در داخل با تولید محصولات با کیفیت یک اعتماد مردمی را جلب کنند و از آن طرف برخی از سرمایه گذران هستند که درآمد حاصله از  واحد تولیدی خود را در بخش دیگری غیر از تولید و به خارج از کشور هزینه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بردسکن افزود: تا مادامی که این سبک در وجود برخی از سرمایه گذاران باشد نمی‌توانیم  در حوزه اقتصاد موفق عمل کنیم و این کار زیبنده سرمایه گذاران ما نیست.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: درآمد سرمایه گذاران مشکلات نماینده مردم ساختار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند

جلسه رفع موانع تولید استان کرمان با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با موضوع رفع مشکلات کارخانه واگن‌سازی زرند در محل این کارخانه برگزار شد.
امیر حسن زاده در جمع کارکنان کارخانه گفت: مجموعه‌های تولیدی در استان کرمان برای ما مهم است، بنابراین کارگروه رفع موانع تولید را در کارخانه واگن‌سازی زرند برگزار کردیم تا فضا را به‌شکل میدانی ببینیم و به رفع مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون فاصله ای که بین عملکرد و فعالیت واگن سازی زرند با دیگر صنایع استان داشتیم کمترشده و با استقرار تعدادی از مدیران واگن‌سازی در استان کرمان که در تهران فعال بودتد، شاهد نزدیک‌تر شدن این مجموعه به فعالیت صنعتی هستیم.

حسن زاده بیان کرد: وقتی تشکیلات یک مجموعه صنعتی مرتبط با کرمان در تهران باشد دیگر در کرمان استان دیده نمی‌شود، زیرا وقتی کاری در کف کارخانه است باید مدیران هم در استان باشند تا امورات پیشرفت داشته باشد. 

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: نیاز به خرید واگن در استان وجود دارد اما هنوز فرهنگ خرید واگن از تولیدات داخلی استان جا نیفتاده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رفع تعهد ارزی مانع صادرات صنایع کنسرو
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • چرا بورس درجا می‌زند؟!
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟