Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@07:46:53 GMT

بودجه خراسان رضوی در سال 98 بدون افزایش است

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۱۶۴

بودجه خراسان رضوی در سال 98 بدون افزایش است

عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی و نماینده مردم بردسکن در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال 98 خراسان رضوی نسبت به سال 97 هیچگونه افزایشی به لحاظ اعداد و ارقام ندارد.

بهروز بنیادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در بردسکن گفت: بودجه سال 98 با یک رشد 8 درصدی نسبت به سال 97 به تصویب رسید و دولت برای اجرا به سازمان مدیریت و بودجه ارجاع داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: یکی از اقدامات بسیار خوبی که برای اولین بار در بودجه 98 انجام شد و بزرگ ترین حرکت در بودجه به شمار می‌رود، بودجه شرکت های دولتی بود که گردش مالی آنها برای مردم و نمایندگان مبهم بود که دراین رابطه تبصره ای در بودجه گنجانده و مقرر شد در قالب هیات مدیره و ارائه گزارش به مجلس این  بودجه اجرایی شود.

بنیادی افزود: سه چهارم بودجه در بخش شرکت‌های دولتی بود که با این تبصره میزان بودجه مورد استفاده شرکت های دولتی مشخص شود.

نماینده مردم بردسکن گفت: سازمان برنامه و بودجه طرحی را به هیات دولت در حوزه آمایش، شاخصه‌ها و برخورداری‌های مناطق را ارائه داده است که در صورت تصویب احتمال دارد که اعتبارات استانها در بودجه 98 رقمی افزایش پیدا کند.

وی همچنین در رابطه با بودجه زیارت در سال98 گفت: طبق سنوات قبل بندهایی در بودجه 98 برای این مهم دیده شده است که به استان ها ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 خراسان رضوی سازمان برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نماینده مردم سال 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در این یادواره گفت : امام صادق (ع) به عنوان پیشوای راستگویان در جهان بین اهل معرفت شناخته شده است و جوانان باید بکوشند که با صداقت، راستی  ودرستی، امانتداری  و عدالت خواهی پیرو این امام باشند و پیرو واقعی بمانند

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی خطاب به کسانی که در خصوص انقلاب اشتباه محاسبه می‌کنند گفت :  انقلابی بمانید و انقلابی بیندیشید و از قطار انقلاب پیاده نشوید و از آن فاصله نگیرید که پشیمان خواهید شد و این پشیمانی دیگر برایتان سودی نخواهد داشت

این یادواره به همکاری سپاه ناحیه مقاومت بسیج ، اداره آموزش و پرورش،حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) و شورای اسلامی و شهرداری شهر خرو و با حضور مردم و خانواده معظم شهدا در مسجد موسی بن جعفر (ع) خرو برگزار شد.

دیگر خبرها

  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار سطح زرد صادر کرد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • آغاز به کار شورا‌های همیار طبیعت خراسان رضوی