Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:26:29 GMT

نصیریان دوست : خدا را شاکرم که شرمنده بازیکنان نشدم

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۲۸۴

نصیریان دوست : خدا را شاکرم که شرمنده بازیکنان نشدم

مدیر عامل نفت مسجد سلیمان ضمن  تبریک سال نو ازحمایتهای مردم  و مسئولین این شهر تشکر ویژه به عمل آورد.

 به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که درطول فصل با مشکلات عدیده ای روبرو شده بود بالاخره طبق وعده ای که توسط مدیر عامل این تیم مهران نصیریان دوست و همچنین اعضای هیئت مدیره به بازیکنان داده شد روزگذشته بیست درصد ازمبلغ قرارداد به بازیکنان تیم پرداخت شد تا در شب سال جدید بازیکنان دستشان خالی نمانده باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


 در همین خصوص مدیر عامل این تیم طی تماسی  با ورزش سه ضمن عرض تبریک سال نو وآرزوی سالی پر برکت  همراه با سلامتی برای تمامی هموطنان و خصوصا تمامی زاگرس نشینان و همچنین اهالی شهر نفت مسجد سلیمان ، از زحمات نماینده محترم این شهر علی عسگر ظاهری در جهت تامین  بودجه برای تحقق وعده های مالی این تیم و از حمایت های قباد ناصری مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجد سلیمان و افشین حیدری  مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تشکر بعمل آورد و آرزو کرد که در سال جدید بتوانند با حمایت همه تماشاگران خونگرمشان و رویکردی جدید در عرصه این باشگاه به جایگاهی که استحقاقشان را دارند برسند .


نصیریان دوست در ادامه افزود:« خدا رو شاکرم که در اواخر سال  با تمامی مشکلات اقتصادی که همه با آن کم و بیش دسته پنجه نرم می کنند شرمنده بازیکنان تیم نشدیم و امیدوارم در سال جدید بتوانیم با حمایت های همه ارکان باشگاه نفت را به جایگاه واقعیش برسانیم.


 ضمن اینکه تعهداتمان را نسبت به تمامی اعضای کادر فنی هم تا هفتم فروردین به جاخواهیم آورد.

نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی بنا‌های تاریخی، موزه‌ها و محوطه‌های زیر مجموعه این اداره کل در شهرستان‌های مختلف استان تعطیل است.
امیر کرم زاده اصفهان افزود: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه تمامی این اماکن آماده ارائه خدمات به گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی خواهد بود.
استان اصفهان با پنج میلیون نفر جمعیت به‌عنوان قطب گردشگری جهان و ایران، بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی شناسایی شده دارد که از میان آنها بیش از هزار و ۸۰۰ اثر ثبت ملی شدند.
هفت اثر از آثار تاریخی اصفهان به نام‌های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع و سه قنات به نام‌های وزوان، مزدآباد و مون به ثبت جهانی رسیده و کانون توجه گردشگران داخلی و خارجی است.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • زمین ساخت ۱۴۰ هزار مسکن کارگران تامین شد
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • معضل کانال‌های فاضلاب رو باز در مسجد سلیمان استان خوزستان
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • بسیج تمامی امکانات برای رفع آبگرفتگی‌ها در دزفول
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • ترکیه بالاخره تمامی روابط تجاری خود با اسرائیل را قطع کرد
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان اصفهان فردا