Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر فولادی با بیان اینکه رویکرد ارتش برای رسیدن به اهداف مورد نظر ورزش های کاربردی است، گفت: مهمترین اولویت تربیت بدنی ارتش،در سال جدید ارتقاء سطح آمادگی جسمانی ارتش به منظور انجام ماموریت های سازمانی است.

امیر سرتیپ دوم «جمشید فولادی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان در مورد رویکرد تربیت بدنی ارتش در سال جدید با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در تبین گام دوم انقلاب اسلامی گفت: بر اساس منویات رهبر انقلاب گروههای ورزشی ارتش در هر مسابقه ای که حضور پیدا کنند تلاش می کنند تا اقتدار جمهوری اسلامی ایران را حفظ کنند و هدف ما حفظ عزت جمهوری اسلامی ایران در تمام دنیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش افزود: سال آینده  مسابقات المپیک سیزم به میزبانی کشور چین برگزار می شود. مسابقات سیزم مسابقات ورزشی مخصوص ارتش های جهان است که المپیک این مسابقات هر 4 سال یک بار به میزبانی یکی از کشورهای جهان برگزار می شود.

 

امیر فولادی تصریح کرد: مسابقات المپیک سیزم در 28 رشته در سال 98 برگزار می شود، پیش بینی کردیم جمهوری اسلامی ایران در 14 رشته در این مسابقات حضور پیدا کند. با تدبیر ستاد کل نیروهای مسلح این 14 رشته در میان سازمان های تابع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تقسیم شده است و هر نیرو مسئولیت اعزام چند رشته را برعهده دارد.

 

وی گفت: اما این مسئولیت به آن معنا نیست که فقط همان نیرو در آن رشته موردنظر شرکت کند بلکه اگر داوطلبی برای شرکت در این مسابقات از سایر نیروهای وابسته به نیروهای مسلح نیز وجود داشته باشد با هم افزایی میان نیروهای مسلح این امکان برای تمامی داواطلبان در 14 رشته ورزشی از کل نیروهای مسلح برای حضور در مسابقات سیزم وجود دارد.

 

این مقام مسئول در سازمان تربیت بدنی گفت: مسابقات چین در مهرماه سال 98 در این کشور برگزار می شود و بعد از آغاز سال نو، اردوهای این دوره از مسابقات سیزم برگزار می شود و در فروردین و اردیبهشت ماه آخرین مراحل انتخابی نفرات برتر برگزار می شود از اردیبهشت ماه تمرینات رشته های ورزشی در 14 رشته برگزار می شود این تمرینات به مدت چند ماه تا آغاز مسابقات ادامه دارد تا بتوانیم با آمادگی خوبی در این دوره از مسابقات حضور پیدا کنیم.

 

وی افزود: این 14 رشته در میان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، وزارت دفاع نقسیم بندی شده است و در تمام رشتهای ورزشی از تمام ظرفیت ستادکل نیروهای مسلح استفاده می شود.

 

امیر فولادی خاطر نشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال 98 در 5 رشته ورزشی رشته های ورزشی در مسابقات سیزم  شرکت می کند که عبارتند از چتربازی، تیرکمان، نجات غریق، دوچرخه سواری، والیبال. از بانوان در این مسابقات پیش بینی نشده است.

 

وی افزود: مهمترین اولویت تربیت بدنی ارتش، ارتقاء سطح آمادگی جسمانی ارتش به منظور انجام ماموریت های سازمانی است.

 

رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش تصریح کرد: رویکرد ارتش برای رسیدن به این هدف بیشتر ورزش های کاربردی است  در حقیقت ورزش هایی که در عملیات های نظامی کاربرد بیشتری دارند در تربیت بدنی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند مانند آمادگی جسمانی، پنج گانه، شنا، قایق رانی، کوهنوردی، اسکی، چتربازی و نجات قریق است تا از طریق امادگی جسمانی نیروها تقویت و توان رزمی نیروهای خود را ارتقا دهیم  تا در صورت تجاوز دشمن به بهترین وجه ممکن از خاک کشور اسلامی دفاع کنیم./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان چهارشنبه سوری مراسم اعتکاف شبستان اعتکاف خبرگزاری نوروز عید نوروز اعتکاف ماه رجب محمد جواد ظریف سال ۹۸ ورزش ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی رضایت، رئیس کمیسیون رهیافت همگرایی در علوم پزشکی، با اشاره به پانل ساماندهی برنامه‌های آموزشی که پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی برگزار شد، از مشارکت نمایندگان بیش از ده دانشگاه در این پانل خبر داد و گفت: در هیات رییسه پانل دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی و دبیر دبیرخانه علوم پایه پزشکی و رئیس کارگروه کار افرینی معاونت حضور داشتند. در این نشست بر اهمیت ساماندهی رشته محل‌ها و برنامه عملیاتی آن تاکید شد.

در این برنامه عملیاتی، سامانه فعال آماری مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی و اجرا می‌شود که در آن تمامی رشته محل‌ها و تعداد دانشجویان، فارغ التحصیلان درج می‌شود تا پروفایلی از وضعیت هر کدام از رشته مقاطع در اختیار قرار گیرد.

وی وضعیت نمودار و شیب رشته‌ها را در طراحی نقشه راه آن موثر خواند و تصریح کرد: پس از بررسی رشته مقاطع و رشته محل ها، بر اساس همفکری دبیرخانه‌ها و نخبگان آن رشته، برای تقویت و ظرفیت سازی در برخی از رشته‌ها تصمیم گیری می‌شود. به عنوان مثال ممکن است در برخی از رشته‌ها که نیاز کشور هستند، اما متقاضی ندارند، راه حل‌هایی برای تشویق متقاضی ایجاد کنیم.

رضایت بر تناسب میان رشته ها، نیاز کشور و تعداد داوطلبین تاکید کرد و افزود: پس از تعیین وضعیت موجود، ممکن است که برای هر کدام از رشته‌ها اقداماتی از جنس تقویت، محدودیت و یا از جنس تعلیق و توقف داشته باشیم.

رئیس کمیسیون رهیافت همگرایی در علوم پزشکی، سپس به مباحث مطرح شده در پانل در خصوص اهمیت ساماندهی و مامور محور کردن دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: همکاران از دانشگاه‌های مختلفی همچون، همدان، البرز، مشهد، شاهرود، زاهدان، اصفهان و بجنورد و شهید بهشتی و ایران در این نشست مشارکت فعال داشتند و مطالعاتی در زمینه شاخص‌های مربوط به ساماندهی رشته‌های آموزشی را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه در ساماندهی رشته ها، نیاز کشور در اولویت قرار دارد، خاطر نشان کرد: مواردی همچون نگاه بخشی و منطقه‌ای در اولویت‌های بعدی قرار می‌گیرد چرا که کشور منابع محدودی دارد و باید بر اساس شاخص‌های انسانی سلامت حرکت کنیم.

رضایت ساماندهی رشته‌ها را اقدامی کارشناسی شده خواند و افزود: هدف از این کار، محدود سازی و حصر رشته‌ها نیست بلکه با کمک دبیرخانه‌ها برای بهبود شرایط اقدام خواهیم کرد. همچنین نگاه ما در بازنگری کاریکولوم‌های درسی به صورت مهارت محوری و نیاز محوری و ماموریت محوری است.

رئیس کمیسیون رهیافت همگرایی در علوم پزشکی، بر ضرورت دستیابی به الگوی متوازن رشته مناطق و رشته محل ها، از طریق کار کارشناسی تاکید کرد و افزود: با تاکید معاون آموزشی مقرر شده است سامانه ساماندهی بعنوان ابزاری مدیریتی اجرایی شود که بر اساس نیاز در قالب داده‌ها و آمار‌های دقیق در اختیار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • خبر مهم دانشگاه فرهنگیان؛ این افراد بدون کنکور جذب می‌شوند
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان