Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@17:23:51 GMT

کندوان و هراز همچنان درگیر ترافیک سنگین است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۳۲۵۴

کندوان و هراز همچنان درگیر ترافیک سنگین است

به گزارش خبرنگارایرنا، مرکز مدیریت راههای مازندران ترافیک در محور کندوان را از کرج به چالوس نیمه سنگین و سنگین اعلام کرده است.
براساس این گزارش از لحاظ وضعیت جوی نیز در این محور بارش پراکنده برف همراه است.
*** جاده هراز
براساس گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران ترافیک در محور هراز از جنوب به شمال به صورت سنگین است و تردد نیز به کندی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرکز مدیریت راهها وضعیت جوی در این محور را تمام ابری گاهی همراه با بارش برف و باران و مه اعلام کرده است.
مرکز مدیریت راههای مازندران اعلام کرد سایر محورهای اصلی سوادکوه و ساری - کیاسر باز و تردد به صورت روان در این محورها جریان دارد.
در سه روز گذشته حدود یک میلیون مسافر به استان مازندران سفر کردند و پیش بینی می شود آمار مسافران نوروزی سال 98 نسبت به سال گذشته در این استان 15 درصد بیشتر شود.
در نوروز 97 افزون بر 15 میلیون نفر شب مسافر به مازندران سفر کردند.
6982/1899
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان مازندران بارش برف و باران ترافیک مسافران نوروزی نوروز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد

سرگرد محمد احمدی گفت: این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی این محور کوهستانی و پرتردد از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا می‌شود.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته حوادثی در این محور گزارش نشده است.

وی به رانندگان توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی به جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفرشان رقم بزنند.

محور کرج - چالوس جزو شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت به خطه شمال کشور شامل استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن مسافت در تمام فصول به ویژه نوروز با استقبال مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که ۸۰ کیلومتر مربوط به کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار ثبت شده روزانه به طور میانگین در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند که در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد می رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • محور کندوان از سمت شمال به جنوب یک‌طرفه شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین