Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@23:00:43 GMT

سیل ۱۲ منزل روستایی خراسان شمالی را خراب کرد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۲۲۶

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی با اشاره به آخرین برآوردهای انجام‌شده در خسارت‌های سیل گفت: ۱۲ منزل روستایی در شهرستان‌های راز و جرگلان و مانه و سملقان دچار تخریب براثر سیل شدند.

به گزارش «تابناک»، محسن نجات در گفت‌وگو با فارس در بجنورد، با اشاره به آخرین اقدامات انجام‌شده از سوی هلال‌احمر خراسان شمالی برای امدادرسانی به سیل‌زدگان اظهار کرد: ۲۰ روستای استان در شهرستان‌های مانه و سملقان و راز وجرگلان متأثر از سیل بوده‌اند که امدادرسانی اولیه به آنها انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح این اقدامات گفت: توزیع ۲۱۵ بسته غذایی یک‌ماهه در مناطق سیل‌زده و ۵۰۰ قوطی کنسروجات برای گذر از نخستین ساعات بحران در این مناطق و میان خانوارهای نیازمند ازجمله اقدامات غذایی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی همچنین از تخریب ۱۲ منزل در این شهرستان‌ها و براثر سیل خبر داد و افزود: ایجاد اسکان اضطراری با ۲۸ تخته چادر هلال‌احمر مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در نخستین ساعات امداد به این مناطق بوده است.

وی در انتها به امدادرسانی نیروهای امدادی هلال‌احمر در ۴ حادثه جاده‌ای نیز اشاره کرد و گفت: طی این سوانح جاده‌ای خوشبختانه هیچ‌کسی فوت نشده و ۷ نفر حادثه‌دیده در این حوادث مورد امداد نیروهای هلال‌احمر قرار گرفتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: خراسان شمالی سیل روستاها خسارت تخریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام سطح نارنجی هواشناسی، تغییرات جوی و بارندگی‌های شدید روز گذشته و صبح امروز، در برخی شهرستان‌ها موجب آبگرفتگی و آسیب شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در آزادشهر و رامیان روستای مرزبان، رضا آباد، پل سیاه چو و سنگستان، در علی آباد کتول روستای مهدی آبادی، در بندر گز روستای محمد آباد و در آق قلا روستای یانپی و در گنبدکاووس بلوار دانشجو سطح شهر و روستای سپاهی تحت تأثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی ۱۰ تیم شامل ۳۵ نیروی عملیاتی از هلال‌احمر شهرستان‌های تحت تأثیر برای ارزیابی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با دریافت گزارشات جدید آبگرفتگی نیروها برای ارزیابی اعزام می‌شوند، افزود: امدادگران تا کنون به ۲۸ خانواده شامل ۱۱۲ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

حاجیلری اظهار کرد: در این امداد رسانی عمده ترین خدمات تخلیه آب خانه‌ها بوده و در برخی مناطق مورد نیاز بسته غذایی ۷۲ ساعته و پتو توزیع شده است و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان(EOC) با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس‌های اضطراری هموطنان است

کد خبر 6087993

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان