Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@00:34:20 GMT

کاهش ۱۳ درصدی سفرهای هوایی در سال ۹۷

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۷۶۴۳

کاهش ۱۳ درصدی سفرهای هوایی در سال ۹۷

به گزارش اکوفارس، مقصود اسعدی سامانی با بیان این مطلب به خبرآنلاین گفت: به دلیل تحریم های آمریکا، امکان خرید هوایپماهای جدید و نو وجود ندارد و ناگزیریم در سایر کشورها و بازارهای بین المللی اقدام به خرید هواپیماهای دست دوم کنیم. 

وی تصریح کرد: در ماه های گذشته و به دلیل نوسانات نرخ ارز و افزایش هزینه ها، قیمت بلیت هوایپما بالارفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسعدی سامانی درباره وضعیت قیمت بلیت های نوروزی گفت: معمولا با شروع تعطیلات نوروزی شاهد افزایش میزان سفر هستیم و در نتیجه افزایش تقاضا و در نهایت افزایش نرخ بلیت اتفاق می افتد. 


وی عنوان کرد: امسال برای اینکه مانع فعالیت افرادسودجو و سوءاستفاده از افزایش تقاضای سفر شویم، تصمیم به تعیین کف و سقف قیمت برای مسیرهای مختلف گرفتیم که این نرخ ها در سایت شرکت های هواپیمایی قابل مشاهده است. 

این مسوول به مسافران نوروزی توصیه کرد: کسانی که قصد مسافرت دارند می توانند با مراجعه به سایت انجمن از نرخ ها مطلع شده و نسبت به خریداری بلیت هوایپما اقدام کنند. 

وی خاطر نشان کرد: بررسی ها نشان می دهد شرکت ها، بلیت ها را از سقف قیمت هایی که تعیین شده، ارزان تر عرضه می کنند. 

اسعدی سامانی اظهار کرد: اکنون در بازار بلیت وجود دارد و علاقمندان به سفر هوایی می توانند برای برخی مقاصد بلیت ها را با قیمتی پایین تر از نرخ های مصوب تهیه کنند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره میزان سفرهای هوایی در سال ۹۷ گفت:‌ میزان سفر هوایی در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ کاهش داشته به طوری که برای مثال در دی ماه ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش ۱۸درصدی میزان سفرهای هوایی بودیم. 

وی عنوان کرد: در مجموع در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ شاهد کاهش ۱۳درصدی میزان سفرهای هوایی در کشور بودیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰۰ مسئول ایمنی در کارگاه‌های تولیدی، خدماتی و عمرانی این استان بر اجرای دستورالعمل های ایمنی و بهداشت کار نظارت می‌کنند.

خلیل احمد سلامی امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت در جلسه با مسئولین ایمنی استان اظهار کرد: ایمنی و بهداشت کار از مهمترین مسائلی است که هر فرد در هر سطحی در محیط کار و زندگی باید به آن توجه کند، زیرا غفلت از آن باعث صدمات و ضایعات جبران ناپذیری می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش نکته کلیدی پیشگیری از حوادث کار است، افزود: طبق قانون کار، کارگاه‌ها پیش از راه‌اندازی باید چارچوب ایمنی را داشته و آموزش‌های لازم را به نیروهای خود داده باشند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: طی سال گذشته با مجموع اقدامات نظارتی بازرسان کار و ارائه آموزش‌های کاربردی به جامعه هدف، میزان حوادث ناشی از کار در استان نسبت به سال قبل‌تر، ۱۰ درصد کاهش یافت.

سلامی از فعالیت ۳۹۶ کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در سیستان و بلوچستان هم خبر داد و گفت: از وظایف کمیته‌ حفاظت فنی و بهداشت کار می‌توان به طرح مسائل و مشکلات حفاظتی و بهداشتی در جلسات کمیته و ارائه پیشنهادات لازم به کارفرما برای رفع نواقص و سالم‌سازی محیط کار و همکاری با کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و بازرسان کار برای اجرای مقررات حفاظتی و بهداشت کار اشاره کرد.

وی تأکید کرد: جلب مشارکت کارگران در برنامه‌های ایمنی و آموزش‌های لازم در این زمینه نیز منجر به پیشگیری از حوادث ناشی از کار و رشد بهره‌وری در تولید می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • قیمت طلا و سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • قیمت طلا و سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت