Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طاهرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در اجرای طرح نوروزی نیروهای فنی و تعمیرکاران امداد خودرو آماده شده‌اند تا در صورت بروز مشکل فنی برای خودروها و یا بروز سوانح جاده‌ای به یاری هموطنان و مسافران نوروزی بشتابند.

وی بیان کرد: در اجرای طرح نوروزی نیروهای ما در امداد خودروی کانونیان استان در کنار سایر نیروهای امدادی پلیس راه، جمعیت هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و آتش نشانی و راهداری قرار دارند تا اگر راننده‌ای به تعمیر خودرو و یا جابجایی آن نیاز داشت در کنارشان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهرخانی یادآور شد: در اجرای طرح نوروزی امسال ۸۵ دستگاه خودروی سبک (نیسان وانت) داریم و ۱۵ جرثقیل بزرگ که در قالب ۱۲ پایگاه ثابت و ۲۵ تعمیرگاه شبانه روزی در تمامی محورهای مواصلاتی و شهرستان‌های استان مستقر شده و خدمات خودرویی را به مسافران و رانندگان ارائه می‌کنند.

وی اظهار داشت: نمایندگی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و امداد خودروی کانونیان با ۱۳۰ نیروی فنی و امدادی در همه راه‌های استان مستقر شده و خدمت رسانی می‌کنند.

مدیر امداد خودروی کانونیان استان قزوین در خصوص هزینه خدمات فنی خودرویی یادآور شد: نیروهای ما بر اساس نرخ مصوب سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و نرخ اعلام شده از سوی کانون خدمات خود را ارائه می‌کنند.

وی بیان کرد: مسافران نوروزی می‌توانند در صورت نیاز به خدمات امداد خودروی کانونیان با شماره تلفن ۰۹۶۲۹ تماس گرفته تا در اسرع وقت نیروهای امداد خودرو در کنار آنها نسبت به خدمت رسانی اقدام کنند.

طاهرخانی تصریح کرد: همچنین مسافران و رانندگان برای مطرح کردن شکایت، پیشنهاد و انتقاد خود با تلفن ثابت می‌توانند با شماره ۰۲۸۳۳۸۹۹ تماس بگیرند و با داخلی ۱۱۰ موارد خود را مطرح کنند.

وی اضافه کرد: تمام نیروهای رسمی کارت شناسایی معتبر دارند و هماهنگی لازم با دستگاه قضائی و نیروی انتظامی انجام شده و نظارت مستمر خواهیم کرد تا افراد غیر مجاز و فرصت طلب خود را به عنوان نیروهای امدادی معرفی نکرده و مشکل ساز نشوند.

طاهرخانی بیان کرد: طرح نوروزی امداد خودرو کانونیان در کنار سایر نیروهای امدادی تا پایان تعطیلات نوروزی و تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد.

کد خبر 4573463

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی طاهرخانی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی

شرکت‌های گاز استان‌های خراسان جنوبی و کرمان اعلام کردند که سیل چند روز اخیر آسیبی به تأسیسات و ابنیه صنعت گاز وارد نکرده و جریان گاز هم در این استان‌ها پایدار است.

به گزارش شانا، شرکت گاز استان خراسان جنوبی اعلام کرد که با وجود وقوع سیل و مسدود شدن برخی راه‌های مواصلاتی در این استان، جریان گاز در شهرها و روستاها پایدار است و آسیبی به پروژه‌های در حال اجرا، وارد نشده است.

استقرار گروه‌های امداد شرکت گاز کرمان

محمدرضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان نیز از اعزام تیم‌های امداد و گروه‌های پیشتاز این شرکت در قالب یک تیم ۴۰ نفره به شهرهای جنوبی استان خبر داد.

وی گفت: با اعلام ستاد بحران استان و پیش‌بینی سیل در جنوب کرمان تیم‌های عملیاتی امداد و گروه‌های پیشتاز شرکت گاز استان کرمان به جنوب استان رفتند و در شهر کهنوج مستقر شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان بیان کرد: از دلایل حائز اهمیت حضور تیم‌های امدادی شرکت گاز در شهرستان‌های سیل‌زده، می‌توان به تلاش این تیم‌ها برای استمرار گازرسانی در شهرهای جنوبی همچنین استقرار ماشین‌آلات اجرایی مانند بیل‌های مکانیکی برای رفع انسداد معابر شهری در این منطقه اشاره کرد.

سلیمانی تصریح کرد: از سویی همسو با وظایف و انجام مسئولیت‌های اجتماعی شرکت، لیست همه ماشین‌آلات و تجهیزات این شرکت به ستاد بحران استان و فرمانداران و شهردارهای شهرهای جنوبی اعلام شده تا در صورت نیاز در اختیارشان قرار گیرد و تاکنون هم در شهرهایی که دچار انسداد راه شده بودند، توانسته‌ایم به کمک مردم و مجموعه شهرستان برویم.

وی ادامه داد: همکاران ما در حوزه مهندسی در مرحله نخست دستور ایمن‌سازی را صادر کرده‌اند و همه لوله‌ها و تجهیزات مرتبط با پروژه‌های گازرسانی منطقه جمع‌آوری و به اماکن امن برده شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان اعلام کرد: تیم‌های امداد شرکت گاز استان کرمان با مجموعه تجهیزات شامل ۲ خودروی پیشرفته مدیریت بحران، اقلام یدکی و ۱ خودروی مخابراتی بحران تا پایان بحران در منطقه جنوب مستقر هستند.

سلیمانی گفت: به همه واحدها نیز اعلام شده تا پس از اتمام بارندگی‌ها، شبکه‌های توزیع و تغذیه را بررسی کنن گد تا اگر به دلیل سیل مشکلی پیش‌آمده بود، رفع و اصلاح شود.

دیگر خبرها

  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی