Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار با اشاره به وقوع ۳ حادثه رانندگی در محورهای لغزنده و بارانی سبزوار که از شب گذشته تا صبح امروز اتفاق افتاد، گفت: این ۳ حادثه رانندگی ۲۶ حادثه‌دیده، ۲۱ مصدوم و ۴ فوتی بر جای گذاشت. ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

محمدعلی جباری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس با اشاره به وقوع سه حادثه رانندگی در محورهای لغزنده و بارانی سبزوار که از شب گذشته تا صبح امروز اتفاق افتاد، اظهار داشت: این 3 حادثه رانندگی 26 حادثه‌دیده، 21 مصدوم و 4 فوتی بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نخستین حادثه در شب گذشته بر اثر برخورد دو دستگاه موتورسیکلت به وقوع پیوست، افزود: این حادثه که در حوالی روستای حسین‌آباد در کیلومتر 45 محور سبزوار به نیشابور رخ داد منجر به مصدومیت 3 نفر شد که پس از امدادرسانی توسط امدادگران یکی از مصدومان به مرکز درمانی امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شد.

تصادف مرگبار در سیستان و بلوچستان 7 کشته و 26 زخمی در پی داشتبهار 98| جانشین پلیس راه کشور: تصادفات در پنج روز آغاز طرح نوروزی کاهش یافتیاسوج| تصادف زنجیره‌ای در محور مواصلاتی پاتاوه-اصفهان صحت ندارد

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار با اشاره به اینکه در حادثه دوم که در کیلومتر 100 محور سبزوار به نیشابور رخ داد، تشریح کرد: طی این حادثه که ساعت 6:10 بامداد امروز به وقوع پیوست، بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان 8 نفر دچار مصدومیت شدند که با تلاش امدادگران 6 مصدوم مداوا شدند و 2 مصدوم نیز پس از اقدامات اولیه به مرکز امدادی شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.

جباری بیان کرد: در حادثه سوم که ساعت 6:38 بامداد امروز در کیلومتر 40 محور سبزوار به بردسکن رخ داد بر اثر برخورد یک دستگاه پژو با یک دستگاه خودروی پراید 10 نفر مصدوم شدند که با همکاری اورژانس و هلال احمر به مرکز درمانی انتقال یافتند و متأسفانه 4 نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/ ت

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: بامداد روز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ در محور مرگنلر به چایپاره، دو دستگاه سواری پژو ۲۰۶ و آردی با هم برخورد و از جاده منحرف شدند.

 حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات مرگنلر شوط بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی درپاین اعلام کرد: این حادثه ۳ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی  و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • کاهش حدود ۱۰ درصدی جانباختگان تصادفات در نوروز امسال
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز