Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ ساعت ۰۰:۲۵ دقیقه بامداد امروز چند نفر از اشرار مسلح با مراجعه به پایگاه اورژانس، درچند کیومتری پایگاه اعلام تصادف کاذب می‌کنند و شهید عبدالعادی شهدادزهی نیز در حال حرکت به سمت آمبولانس برای انجام ماموریت، با شلیک گلوله دچار مجروحیت می‌شود و متاسفانه در ساعت ۰۲:۳۲ وی در اثر خونریزی شدید جان می‌سپارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس سازمان اورژانس کشور، شهادت عبدالهادی شهدادزهی در حمله بامداد امروز اشرار به یک پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

آل عمران (۱۶۹)

بار دیگر حزن و اندوه، خانواده اورژانس را در بر گرفت.

حمله اشرار به پایگاه اورژانس ۱۱۵ استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت یکی از خدمت رسانان اورژانس در حین انجام وظیفه شد موجب تاسف و تاثر گردید.

در دومین روز از آغاز سال باید در غم از دست دادن این عزیزان به سوگ بنشینیم.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و خانواده بزرگ اورژانس، شهادت این عزیز را به خانواده‌های داغدار و خانواده بزرگ اورژانس تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن‌ها صبر جمیل و اجر جزیل و برای شهدا رحمت واسعه در اعلا علیین مسئلت می‌نمایم.

روح پاک عبدالهادی شهداد زهی با ارواح شهیدان والامقام به‌ویژه حضرت آقا سید الشهداء (ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و قطعا در شب شهادت حضرت زینب (س) در سفره ایشان از روزی الهی بهره مند می‌گردد.

پیرحسین کولیوند-رئیس سازمان اورژانس کشور

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تیراندازی در خاش اورژانس خاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:  در این پایگاه اورژانس هفت  تکنسین، شامل پنج  خانم و دو راننده تکنسین آقا  فعالیت می‌کنند.
عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود و میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها نیز منجر به اعزام آمبولانس می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد