Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:02:03 GMT

واکنش ترکیه به تصمیم اخیر ترامپ درباره جولان اشغالی

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۸۲۳۴

واکنش ترکیه به تصمیم اخیر ترامپ درباره جولان اشغالی

وزیر خارجه ترکیه گفت، تلاش‌های آمریکا برای مشروعیت بخشیدن به نقض قوانین بین‌المللی توسط اسرائیل تنها موجب افزایش خشونت و درد و رنج‌ مردم منطقه می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه با انتشار توییتی به اظهارات اخیر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن "حاکمیت" اسرائیل بر بلندی‌های اشغالی جولان واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در صفحه توییتر خود نوشت، یکپارچگی خاک کشورها مهمترین اصول اساسی قوانین بین‌المللی است و ترکیه از تمامیت ارضی سوریه حمایت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تركيه جولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه: بی‌عدالتی علیه فلسطینی ها نتیجه نژادپرستی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزیر خارجه ترکیه بر ضرورت یافتن راه حل دائمی برای بحران در غزه تاکید کرد.

«هاکان فیدان» وزیر خارجه ترکیه روز جمعه اعلام کرد جامعه جهانی باید کشور فلسطین را بر اساس کنوانسیون‌های بین المللی به رسمیت بشناسد.

وزیر امور خارجه ترکیه تاکید کرد که این کشور تمام تلاش خود را برای یافتن راه حلی دائمی برای وضعیت نوار غزه به کار خواهد بست.

فیدان بی عدالتی‌هایی که فلسطینی‌ها امروز با آن روبرو هستند، را نتیجه نژادپرستی دانست.

وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

کد خبر 6089217

دیگر خبرها

  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • ترکیه: بی‌عدالتی علیه فلسطینی ها نتیجه نژادپرستی است
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • انتقاد امیرعبداللهیان از سرکوب دانشجویان در آمریکا
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • این کشور هم فلسطین را به رسمیت شناخت
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران