Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی به ۳۷ هزار و ۳۶۳ حادثه دیده سیل گلستان خبر داد.

محمدعلی هروی در گفت وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان در رابطه با آخرین آمار امدادرسانی شده در سیل و کولاک گلستان اظهار کرد: از تاریخ ۲۶ اسفندماه سال ۹۷ تا صبح دوم فرودین به ۳۷ هزار و ۳۶۳ حادثه دیده سیل در گلستان امدادرسانی شد که از این تعداد ۶ هزار و ۲۴۷ نفر اسکان موقت داده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۰ شهر گلستان دچار حادثه سیلاب شده اند، افزود: یک هزار و ۳۳۲ نیروی عملیاتی در قالب ۳۰۷ تیم عملیات امداد و نجات در گلستان را برعخده داشتند.

دکتر هروی گفت: در این ایام برای ۹ هزار و ۳۴۱ خانه تخلیه آب صورت گرفت و ۲۸۰ خودرو هم رهاسازی شده اند.
وی ادامه داد: ۴۴ آمبولانس، ۱۰ خودروی نجات تیپ یک و دو، ۲۰۶ دستگاه خودروی کمکدار دار، پنج دستگاه قایق نجات، ۱۴۵ موتور پمپ لجن کش و دو فروند هلی کوپتر از جمله تجهیزات به کارگیری شده در این عملیات هاست.

هروی گفت: تاکنون ۶ هزار و ۱۲۸ بسته مواد غذایی بین حادثه دیدگان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تاکنون ۹ هزار و ۵۰۶ بطری آب معدنی، پنج هزار و ۳۳۰ قوطی کنسروجات، ۲۰ هزار و ۷۴۰ قرص نان، ۲۰۰ کیلوگرم برنج، دو هزار و ۳۵۰ تخته پتو، ۶۱ بطری روغن، ۹۶۷ تخته موکت بین سیل زدگان توزیع شده است.

وی اظهار کرد: امدادرسانی‌ها همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امدادرسانی گلستان برف کودک کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)

 

 

 

مدیرعامل هلال‌احمر کرمانشاه گفت: با امداد نیروهای هلال‌احمر، خودروی گرفتار در رودخانه زمکان ثلاث‌باباجانی با ۶ سرنشینش نجات یافت.   محمدباقر محمدی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۴۶ روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه مبنی بر گیر افتادن خودرو نیسان‌وانت در بستر رودخانه زمکان از توابع شهرستان ثلاث‌باباجانی و گرفتار شدن ۶ نفر در خودروی فوق، بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دره‌شهر ثلاث‌باباجانی به پشتیبانی شعبه به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: پس از دسترسی تیم عملیاتی به خودرو، عملیات نجات خانواده ۶ نفره آغاز و با تلاش نیروهای امدادی افراد به محل امن منتقل شده و وانت نیسان نیز به وسیله خودروهای کمک‌دار جمعیت هلال‌احمر از رودخانه بیرون کشیده شد. ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت (فیلم) نجات ۱۸ نفر گرفتار در سیل روستای شادکام بافق (فیلم) اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل