Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور مجلس رییس جمهوری از سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهوری به مناطق سیل زده استان گلستان خبر داد.

حسینعلی امیری عصر جمعه اظهار کرد: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری به منظور رسیدگی به مسائل مربوط سیل زدگان در استان گلستان و تسریع در پیگیری اقدامات لازم در این زمینه، «فرهاد دژپسند» را به عنوان نماینده ویژه خود انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور مجلس رئیس جمهوری با اشاره به وقوع سیل در استان گلستان و بخش شرقی استان مازندران به دستورات اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری برای رسیدگی و پیگیری مرتب اقدامات و گزارش گیری از استانداران این استان ها اشاره کرد.

امیری اظهار داشت: رییس جمهوری نیز دستور داد امکانات لازم لجستیکی برای رفع مشکلات آب گرفتگی در استان گلستان فراهم و اقدامات لازم برای رفع نیازهای سیل زدگان در این مناطق مهیا شود.

بارندگی شدید روزهای اخیر موجب وقوع سیلاب و رانش زمین و ایجاد خسارات های سنگین به شهرهای 4 استان گلستان، مازندران، سمنان و خراسان شده است./ ایرنا 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد

حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سفیر ایران در حساب رسمی خود در «ایکس» نوشت: هفته جاری کابل پُرمشغله، پُربار و سراسر مسئله بود. گفتگوهای بسیار با مقامات عالی حکومت سرپرست افغانستان، ریاست دفتر یوناما، نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه، جمعی از دیپلمات‌های مقیم و صاحب‌نظران و سیاستمدارانی داشتم که به یک موضوع توجه نشان می‌دادند: ابتکار کمیته تماس منطقه‌ای.

وی افزود: ابتکار کمیته تماس منطقه‌ای خود زمینه تولد نخستین کنفرانس همکاری‌های منطقه‌ای افغانستان را رقم زد تا آشکار سازد افغانستان مستقل، ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای را در بستر ایجاد یک سلسله توافقات جمعی با همسایگان دارد.

کاظمی قمی تصریح کرد: توافقاتی که براساس احترام به حاکمیت کشورها، تضمین و اجرای معاهدات دوجانبه و بین‌المللی، رعایت حسن همجواری و ترسیم منافع مشترک اثربخش خواهد بود.

نماینده ویژه ایران ادامه داد: بنابراین باید توجه داشت:

الف. قطار پیشرفت روندی که آغاز شده، متوقف نمی‌ماند.

ب. اراده عالی در مسیر نیل به مطلوب و گشایش دروازه‌های افغانستان به جهان برای ایفای یک نقش مسئولانه و مثبت خدشه‌ناپذیر است.

ج. سیاست‌گذاری‌ها در موضوعاتی چنین مهم را نباید متاثر از بیانات و اعلامات خبری تفسیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد
  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • رئیسی عازم تهران شد
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران
  • وزیر نفت به همراه رئیس‌جمهوری عازم سریلانکا شد
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور
  • انجام اقدامات لازم برای اعزام آزمایشی نخستین قطار ترانزیتی از افغانستان به ترکیه