Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی- اگر چه مردم و ستاد مدیریت بحران و هلال احمر و ...به کمک زلزله زدگان آمدند و یاری رسان مردم سیل زده این منطقه شدند اما اولین سوال مردم گلستان این است که مناف هاشمی استاتدار گلستان کجاست؟

به گزارش افکارنیوز- استاندار گلستان در این چند روز اخیر در تمامی جلسات و بازدیدهای مرتبط با سیل غایب بوده و بر اساس اخبار غیر رسمی وی به تعطیلات نوروزی رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبی هزارجریبی نماینده گرگان و آق قلا نیز در واکنشی به این موضوع اعلام کرده که 90 درصد آق قلا زیر آب رفت به علت بی تدبیری. از صبح چندین بار با استاندار گلستان تماس گرفتیم و وی پاسخی نداد. آقای استاندار کجا هستی؟

کار به جایی رسید که سرانجام وزیر کشور مجبور به افشا گری شد. عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در پاسخ به سوالی درخصوص عدم حضور استاندار گلستان در مناطق‌ سیل‌زده این استان گفت: استاندار گلستان در خارج از کشور حضور دارد.

از سوی دیگر مردم زلزله زده گلستان انتظار داشتند حسن روحانی و جهانگیری به عنوان رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور در این منطقه حضور پیدا کنند و امکانات دولت برای کمک رسانی بسیج شود اما روحانی به تماسی تلفنی اکتفا کرد و باز هم در این بحران رئیس جمهور غایب بود.

چرا دولت چنین به مشکلات مردم بی توجه است؟ چرا در زمان بحران استاندار که مقام ارشد این استان است به خارج از کشور رفته است؟ مردم در این ساعات نیاز به کمک و مدیریت این بحران پیش آمده دارند اما استاندار به جای اینکه به کمک مردم بشتابد در خارج از کشور مشغول تعطیلات است.

ترکمن صحرا و آق قلا زیر آب رفته و استاندار به دنبال خوش گذرانی در خارج از کشور به سر می برد و رئیس جمهور فقط پیگیری تلفنی بحران را از راه دور انجام می دهد.

آیت الله سید کاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان و نماینده ولی فقیه در گلستان در خصوص بحران سیل و گرفتار شدن مردم استان گلستان در این حادثه غم‌انگیز، طی نامه‌ای به حسن روحانی، رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان استان شد.

وی در نامه ای که به روحانی نوشت اینگونه عنوان کرد که بدون مقدمه می‌گویم: استان گلستان به‌ویژه ترکمن‌صحرا را دریابید.

بارش‌های بی‌سابقه اخیر که تنها طی سه روز بیش از «دوسوم» بارش سالانه این استان بوده است خسارت‌های فراوانی به منازل مسکونی، زمین‌های کشاورزی، واحدهای صنعتی، باغات و راه‌های شهر و روستایی استان وارد کرده است.

هم‌اکنون تعدادی از شهرهای استان ازجمله گنبدکاووس، آق‌قلا، گمیشان و بخش‌ها و روستاهای بسیاری زیرآب رفته و تردد در برخی از آنها تنها با قایق امکان‌پذیر است

ارتفاع آب در برخی از مناطق به بیش از دو متر رسیده است مردم حتی برای تأمین نیازهای اولیه غذایی خود مشکل دارند. کودکان و بیماران به‌شدت در مضیقه‌اند، امکانات استان جوابگوی این‌همه نیاز و خسارت نیست.

فرصت بسیار کم است، مستدعی است با حضور خود در استان مرهمی بر آلام و دردهای مردم شریف و نجیب این مناطق بگذارید و دستور ویژه برای کمک‌های فوری و برآورد خسارت‌های وارده صادر کنید.

باید منتظر ماند و دید آیا روحانی به درخواست مردم و امام جمعه گلستان لبیک می گوید و یا بازهم از راه دور مدیریت بحران می کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مدیریت بحران هلال احمر زلزله سیل تعطیلات نوروزی وزیر کشور حسن روحانی عنوان رئیس جمهور معاون اول رئیس جمهور دولت بسیج رئیس جمهور مشکلات مردم تعطیلات امام جمعه نماینده ولی فقیه استان گلستان کودکان سیل مسئولان دولتی ترکمن صحرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | صف بیکاران در صحرا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • ببینید | صف بیکاران در صحرا
  • رهاسازی پسماند‌ها در رودخانه‌ها امری جبران ناپذیر است
  • چگونه مسئله پسماند در گیلان به یک بحران تبدیل شد؟/ دلیل توقف قطار افغانستان _ ترکیه