Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، وزیر خارجه آمریکا می‌گوید به عقیده او امکان دارد دونالد ترامپ را خدا فرستاده باشد تا اسرائیل را از تهدید ایران نجات دهد!

 

مایک پمپئو در سفر به سرزمین های اشغالی به یک شبکه مسیحی گفت که ایمان او باعث چنین باوری شده است.

 

او همچنین از تلاش‌های رئیس جمهور آمریکا قدردانی کرد که می‌خواهد "مطمئن باشد این دموکراسی در خاورمیانه، این دولت یهودی، برقرار می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

 

این مصاحبه در زمان عید پوریم یهودیان انجام شد.

 

در «تومار استر» یهودیان آمده است که ملکه اِستِر (ستاره) که یکی از همسران اخشوروش (خشایارشاه) در دوران هخامنشی بوده، با اطلاع دادن به پادشاه در مورد «توطئه» هامان علیه یهودیان مانع از کشتن آنها شد و هامان که صدراعظم دربار بود و یارانش به دار آویخته شدند.

 

مصاحبه کننده در همین باره از پمپئو سوال کرد و او پاسخ داد: "اگر دونالد ترامپ در زمانی مثل این سر برآورده باشد، درست مثل ملکه استر، برای کمک به مردم یهود از خطر ایران است. به عنوان یک مسیحی، من صد در صد فکر می‌کنم که چنین چیزی ممکن است. من مطمئنم که اینجا کار خدایی در جریان است."

 

پمپئو اولین کسی نیست که "دستی الهی" را پشت کارهای ترامپ می‌بیند، سارا سندرز سخنگوی کاخ سفید هم تقریبا دو ماه پیش به یک شبکه تلویزیونی مذهبی گفت ریاست جمهوری آقای ترامپ "خواست خدا" بوده است.

 

مقامات دیگر مثل مایک پنس معاون رئیس جمهور و جف سشنز دادستان کل سابق هم در اظهارنظرهای رسمی به آیات انجیل ارجاع داده بودند.

 

در همین حال، ترامپ دیروز بر خلاف قواعد بین المللی بلندی‌های جولان را، که به سوریه تعلق دارد و در اشغال اسرائیل است، بخشی از خاک اسرائیل دانست.

 

او سال گذشته هم بیت‌المقدس را به عنوان پایتخت اسرائیل به رسمیت شناخته بود.

 

این تحولات در حالی رخ داده که کمتر از سه هفته دیگر در اسرائیل انتخابات برگزار می‌شود و بنیامین نتانیاهو از شرایط چندان خوبی در این انتخابات برخودار نیست؛ نه تنها نتانیاهو با پرونده های فساد روبروست بلکه مخالفان وی نیز توانسته اند ائتلافی قدرتمند در مقابل وی تشکیل دهند.

 

106

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مایک پمپئو آمریکا اسرائیل ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند

اوقاف اسلامی فلسطین اعلام کرد که ۷۰۰ شهرک نشین صهیونیست در ساعات صبح در سومین روز عید پسح یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند.

براساس گزلرش النشره، صد‌ها شهرک نشین همزمان با عید پسح یهودیان، تحت حفاظت شدید پلیس رژیم صهیونیستی به صحن‌های مسجد الاقصی یورش بردند.

خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد که بیش از ۴۳۰ شهرک نشین همزمان با سومین روز از عید پسح یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند و با توجه به تدابیر شدید نظامی در بیت المقدس، بازیدهای تحریک آمیزی را در صحن‌های آن انجام دادند. درست در همان زمان آنان مانع رفت و آمد نمازگزاران شدند و کارت‌های شخصی آنها را بررسی کردند.

گروه‌های معبد خواستار تشدید حملات در ایام عید پسح شده بودند و در صفحات اجتماعی خود فراخوانی برای ارائه نذورات عید پاک در مسجد الاقصی در ازای دریافت کمک مالی منتشر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • انتصاب فرستاده جدید آمریکا در خاورمیانه؛ نمایش جدید بایدن در غزه
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویانی که مخالف (نسل‌کشی) اسرائیل در غزه هستند را به شدت سرکوب کند
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • بازرگان: بمب اتم برای نزدن است/ کریمی: قدرت الزاماً تابعی از سلاح نیست +فیلم
  • این زن فرستاده جدید آمریکا در غزه می‌شود/عکس
  • رئیسی اسرائیل را تهدید کرد؛ اگر بار دیگر دست از پا خطا کنید معلوم نیست دیگر چیزی از شما باقی بماند!
  • فیلم| حضور یهودیان در مسجدالاقصی در اولین روز عید پسح