Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-05@19:49:50 GMT

اولین آمار فروش هفتگی فیلمهای اکران نوروز ۹۸

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۶۴۵۱

به گزارش خبرنگار ایلنا، نمایش فیلمهای اکران نوروز ۹۸ ازروز شنبه ۲۵ اسفند ۹۷ آغاز شده است  و فیلمهای رحمان ۱۴۰۰، متری شش و نیم، چهار انگشت،زندانی‌ها، پیشونی سفید ۳، ژن خوک، غلامرضا تختی رقابت خود را آغاز کرده‌اند.

در طول یک هفته گذشته فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ به کارگردانی منوچهر هادی به فروشی معادل یک میلیاردو ۳۳۰ میلیون تومان، فیلم سینمایی متری شش و نیم به کارگردانی سعید روستایی به فروشی حدودد یک میلیاردو ۱۶۰ میلیون تومان، فیلم سینمایی چهار انگشت به کارگردانی حامد محمدی به فروشی حدود ۴۴۰ میلیون تومان دست یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فیلم سینمایی زندانی‌ها به کارگردانی مسعود ده نمکی  به فروشی حدود ۲۱۸ میلیون تومان، غلامرضا تختی به کارگردانی بهرام توکی به فروشی حدود ۱۲۲ میلیون تومان ، فیلم سینمایی پیشونی سفید ۳ به کارگردانی سید جواد هاشمی به فروشی حدود ۸۸میلیون تومان و فیلم ژن خوک به کارگردانی سعید سهیلی به فروشی حدود ۶۹ میلیون تومان دست یافته است.

در این میان فیلم سینمایی ژن خوک با یک روز تاخیراکران خود را آغاز کرده است  و  فیلم‌های سینمایی  رحمان ۱۴۰۰، متری شش و نیم و چهار انگشت در صدر جدول اکران هستند.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودروها گفت: اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی از عصر امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ محصول ایران خودرو گران شد

وی تاکید کرد: این چهار خودروی وارد شده شامل دو خودروی برقی، یک هیبریدی و یک بنزینی صرفاً برای متقاضیان دور اول ثبت‌نامی‌های اسفند ماه ١۴٠١ عرضه خواهد شد.

کد خبر: 1229549 برچسب‌ها خودرو

دیگر خبرها

  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • اولین دور فروش خودروهای برقی وارداتی آغاز شد
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • آغاز اولین فروش خودروهای برقی از امروز
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • اعلام آمار فروش سالن‌های دولتی تئاتر
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»