Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی گفت: همزمان با وقوع سیل در استان‌های مازندران و گلستان، گروه‌های جهادی محلات، دانشجویی و سایر اقشار به کمک مردم شتافته و به تخلیه منازل و همچنین اسکان مردم اقدام کردند. صادق مفرد مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: همزمان با وقوع سیل در استان‌های مازندران و گلستان گروه‌های جهادی محلات، دانشجویی و سایر اقشار به کمک مردم شتافته و به تخلیه منازل و همچنین اسکان مردم اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مفرد افزود: هم اکنون بیش از ۷۰ گروه جهادی در شهرستان‌های مازندران در حال ارائه خدمات و کمک‌های اولیه به مردم هستند و با توزیع اقلام مورد نیاز به سیل زدگان به یاری آن‌ها شتافته اند.

مسئول مرکز مطالعات و هدایت حرکت‌های جهادی تصریح کرد: همچنین هم اکنون در استان گلستان، تعداد ۳۰ گروه جهادی در شهرستان‌های گنبد، آق قلا و سایر شهر‌ها و روستا‌های درگیر سیل مشغول خدمت‌رسانی هستند.

وی اظهار داشت: با توجه به وضعیت خانواده‌های سیل زده در مناطق روستایی و همچنین محلات حاشیه نشین و‌عدم دسترسی به امکانات اولیه در این مناطق، نیاز به اقلامی چون آب معدنی، مواد خوراکی خشک، اقلام بهداشتی و پتو و لباس وجود دارد.

مفرد گفت: با توجه حضور میدانی گروههای‌جهادی بومی، در حال حاضر نیازی به حضور گروه‌ها از سایر استان‌ها نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیل گلستان و مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • ارائه خدمات گروه‌های جهادی به روستائیان شهرستان خانمیرزا
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • علت تغییر استاندار مازندران چه بود؟ | ویدئو
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان