Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@14:09:16 GMT

وزیر کشور: خطر سیل در گلستان کاملا رفع شده است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۷۹۸۳

وزیر کشور با تاکید بر اینکه از مردم مناطق سیل زده می‌خواهیم به شایعات توجه نکنند، گفت: در حال حاضر خطر سیل در گلستان کاملا رفع شده و فقط آبگرفتگی‌ها را داریم که باید تخلیه شوند.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز بازدید هوایی از مناطق سیل زده گلستان داشتیم. تا الان با تلاش مردم و دستگاه‌های اجرایی امکان کمک رسانی به منطقه خوب بوده، ولی حجم سیلاب بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارندگی در این منطقه طی سه روز به میزان بیش از ۶۰ درصد بارندگی سالانه بود و رودخانه موجود کشش عبور ۵۳۰ متر مکعب آب در ثانیه را نداشت و آبگرفتگی‌ها ایجاد شد.

وی افزود: بیشترین حجم آبگرفتگی در شهرآق قلا و روستا‌های اطراف آن است. امروز جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرستان آق قلا برگزار خواهد شد و تلاش داریم که با همکاری همه دستگاه ها، خدمات را به نحو احسن انجام دهیم.

رحمانی فضلی بیان کرد: در این سیلاب ۵۲ روستا مشکل برق داشتند که تا الان مشکل ۵۰ روستا حل شده است. همچنین حدود ۶۰ روستا مشکل آب داشتند که مشکل بیش از ۴۰ روستا برطرف شده است.

وزیر کشور تصریح کرد: امروز با مساعد شدن هوا، وسایل امدادی با بکارگیری بالگرد با سرعت بیشتری به دست مردم می‌رسد.

وی با اشاره به سرکشی از محل‌های اسکان موقت مردم، گفت: خدمات در این محل‌ها بسیار خوب است. هر چند مردم ناراحت هستند و حق هم دارند، زیرا ایام نوروز و دید و بازدید است و دچار چنین مشکلی شدند.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم همانگونه که تاکنون حمایت و همکاری و صبر کردند، به همین روش و منش با بزرگواری خودشان دستگاه‌های اجرایی را کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه کمک‌های استان‌های دیگر کشور به سمت گلستان در حال ارسال است، افزود: دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف از جمله سپاه، ارتش، انتظامی، هلال احمر و شهرداری تهران و دیگر استانداری‌ها در حال ارسال کمک‌هایشان هستند.

وزیر کشور تصریح کرد: در حوزه توزیع کمک‌ها و امکانات تقریبا مشکلی نداریم. هرچند ممکن است در برخی موارد به دلیل دوری مسافت امکانات کمتری ارسال شود که در حال شناسایی و برطرف کردن آن هستیم.

رحمانی فضلی بیان کرد: در دو روز گذشته اولویت اصلی به حداقل رساندن خسارت‌های جانی بوده است. تاکنون فقط دو فوتی داشتیم که در منطقه مینودشت و کلاله بوده است.

وی ادامه داد: اولویت دیگر خارج کردن آب به سرعت از منطقه است که در این راستا پمپ‌های قوی به کار گرفته شده و لایروبی رودخانه در پایین دست آغاز شده است.

وزیر کشور تاکید کرد: بازسازی و رسیدگی به منازل آسیب دیده اولویت دیگر ما است و بنیاد مسکن و نهاد‌های دیگر در حال ارزیابی هستند. بعد از ارزیابی به سرعت مشکلات مردم حل خواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: رحمانی فضلی سیل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود

ده روسی از بین مهاجمان خود ترجیح می دهد که تامی آبراهام را بفروشد.

سردار آزمون مهاجم ایرانی آاس رم که ماه های پایانی قرارداد قرضی خود در این باشگاه را سپری می کند، ممکن است در ترکیب تیم دنیله ده روسی ماندنی شود.

تمدید قرارداد دیبالا و حفظ لوکاکو، دو درخواست ابتدایی ده روسی از مدیران رم

به نقل از ایل مساجرو؛ دنیله ده روسی از نگرش حرفه ای و بدون حاشیه سردار آزمون در تمرینات رم کاملاً راضی است. از نظر ده روسی، این مهاجم 29 ساله ایرانی کاملاً در خدمت تیم است و هر زمان که فرصت بازی به او می رسد، از نظر فنی به رم کمک می کند. به همین دلیل ده روسی از سران رم درخواست کرده که شرایط را برای ادامه فعالیت سردار آزمون در پایتخت ایتالیا مهیا کنند. رم در پایان فصل بند خرید 12 میلیون یورویی او از لورکوزن را در اختیار دارد اما آنها قطعا این بند را فعال نخواهند کرد. تمدید قرارداد قرضی یا انتقال دائمی با مبلغی به مراتب پایین تر از توافق قبلی، هدف اصلی رمی ها در دور جدید مذاکرات با لورکوزن است. سردار در 437 دقیقه بازی برای رم در سری آ موفق به ثبت 3 گل و 1 پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • مقصد جدید نیمیر عبدالعزیز: کاملا غیر منتظره
  • ایران صادرکننده خدمات مهندسی و تکنولوژی های روز دنیاست
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • زمینه مشارکت مردم برای سرمایه‌گذاری در لرستان فراهم شود
  • وزیر کشور: پلاژهای دولتی در سواحل باید مورد استفاده همه مردم قرار بگیرد