Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مصیب امیری مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس بیان کرد: آمار  واحد‌های اقامتی استان از ۲۷ اسفند ۹۷ تا دوم فروردین  ۹۸، شامل هتل آپارتمان، منازل استیجاری،کمپ‌های موقت کلاس‌های مدارس، هتل، مهمانپذیر،  چادر‌های مسافرتی، مهمانسرا‌های ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی، که ۷۴۱ هزار و ۹۱۵ نفر شب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد:  تعداد بازدید کنندگان از اماکن تاریخی و فرهنگی فارس، از ۲۵ اسفند ماه ۹۷ تا دوم فروردین ۹۸، ۲۹۲ هزار و ۳۷۵ نفر بوده است.

امیری افزود: اماکن در صدر بازدید  استان در این مدت، به ترتیب مجموعه فرهنگی حافظیه با ۸۱ هزار و ۱۰۶ نفر، مجموعه زندیه ۶۲ هزار و ۹۳۳ نفر، مجموعه جهانی تخت جمشید با ۴۷ هزار و ۴۹۱ نفر، مجموعه فرهنگی سعدی با ۴۵ هزار و ۷۲۴ نفر، و مجموعه جهانی پاسارگاد ۲۹ هزار و ۹۸۲ نفر بوده است.

انتهای پیام/ت

اقامت گردشگران در واحدهای اقامتی فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، شهرک چوبی امامزاده ابراهیم علیه السلام شفت به شکل مهیبی طعمه حریق شد.

شهرک چوبی امام‌زاده ابراهیم علیه السلام شفت بامداد امروز به شکل مهیبی طعمه حریق شد و بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی، اقامتی و تجاری در آتش سوخت.

مهدی نقدی فرماندار شفت در گفت‌وگو با فارس از اطفای حریق و ادامه تلاش‌ها برای خاموشی کامل شهرک خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی در این شهرک طعمه حریق شده است.به گفته وی، واحدهای اقامتی، تجاری و غیره نیز طعمه حریق شده‌اند و برآوردها در این زمینه همچنان ادامه دارد.

به گفته رئیس شورای تأمین شهرستان شفت، ارزیابی اولیه دلیل آتش‌سوزی احتمالاً اتصال برق در یک واحد نانوایی بوده که فعالیت نداشته است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902053

دیگر خبرها

  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • بارش باران، نقش رستم را تعطیل کرد
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است
  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • آتش‌سوزی مهیب در امام‌زاده ابراهیم شفت/ عکس
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است