Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی جعفری در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه تمامی محورهای اصلی ساری- کیاسر باز است و تردد در آن جریان دارد اظهار کرد: همچنین تمام  راه های روستایی این بخش بجز سه روستا باز است و این تعداد روستا به زودی بازگشایی می شود.

وی افزود: با توجه به رانش زمین در فاصله های مختلف پرهیز از سفرهای غیرضروری تاکید می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار چهاردانگه ساری به سیل اخیر استان و خسارات ناشی این حادثه طبیعی اشاره کرد و گفت: در این حادثه دامداران این بخش با آسیب جدی مواجه شدند.

وی با اعلام این خبر افزود: هم اکنون دامداران این بخش در تامین علوفه با مشکل مواجه هستند.

جعفری تصریح کرد: با وجود بازگشایی محورهای اصلی همچنان شاهد رانش زمین در نقاط مختلف هستیم و با توجه به اعلام هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی دیگر در روزهای دوشنبه و سه شنبه برای خطرات احتمالی آماده باش هستیم.

چهاردانگه با توجه به تنوع آب هوایی ( دارای آب هوای معتدل خزری در قسمت شمالی بخش، آب هوای کوهستانی در قسمت میان بند بخش و نیمه بیابانی در قسمت جنوبی بخش )، با 97 روستا ،107 آبادی ،جنگل های انبوه، چشمه های آب معدنی ، آبندان ها ، آبشار ها ، اماکن تاریخی و زیارتی است.


 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جنگل سیل ساری رانش زمین گفتگو با ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۸۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی،با تلاش نیرو‌های امدادی مسیر روستای خدا آفرید بشرویه که بر اثر بارندگی‌های امشب مسدود شده بود بازگشایی شد.

از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود در مسیر‌های کوهستانی با احتیاط تردد کنند.

دیگر خبرها

  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال ابجد برای متولدین ماه‌های مختلف امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد