Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ خبر‌ها حاکی از این است که فرانسوی‌ها نیز به جمع دولت‌هایی پیوسته‌اند که پرواز‌های خطوط هوایی ماهان‌ایر ایران را طبق تحریم‌های آمریکا متوقف کرده‌اند. با این حال هیچ یک از مسئولان ذی‌ربط اعم از شرکت هواپیمایی ماهان و سازمان هواپیمایی کشوری در این رابطه حاضر به پاسخگویی نیستند.

این در حالی است که ماهان هفته‌ای چهار پرواز به فرودگاه چارلز دوگل فرانسه در پاریس داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است؛ در گزارشی که نخستین بار توسط روزنامه بیلد آلمان و برخی دیگر از رسانه‌های محلی در ابتدای دی ماه سال گذشته منتشر، اعلام شد که دولت آلمان در راستای تحریم‌های خصمانه ایالات متحده آمریکا علیه ایران شرکت هواپیمایی ماهان‌ایر را از پرواز و رفت و آمد از فرودگاه‌های این کشور باز داشته است.

بر اساس گزارش اسپوتنیک نیوز، این تصمیم از ابتدای سال ۲۰۱۹ میلادی آغاز و اعمال شد.

ایرلاین ماهان‌ایر یکی از فعال‌ترین شرکت‌های هواپیمایی ایران است که شش پرواز در هفته از تهران به آلمان داشت که از این تعداد، چهار پرواز در هفته به شهر دوسلدورف و دو پرواز در هفته نیز به مونیخ آلمان انجام می‌شد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ماهان ایر ماهان شرکت هواپیمایی ماهان ایرلاین ماهان ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۰۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان

به گزارش صدای ایران از آناتولی،بر اساس داده‌های اتحادیه صادرکنندگان صنعت خودرو اولوداغ، گروه خودرو‌های سواری ۲۸.۲ درصد از صادرات ۹ میلیارد و ۱۳۲ میلیون و ۴۳۱ هزار دلاری صنعت خودرو را در ژانویه تا مارس ۲۰۲۴ از ترکیه تشکیل می‌دهد.

صادرات خودروی سواری که در ۳ ماهه نخست سال گذشته ۲ میلیارد و ۶۲۵ میلیون و ۴۵۷ هزار دلار بود، در مدت مشابه سال جاری با ۱.۷ درصد کاهش به ۲ میلیارد و ۵۷۸ میلیون و ۹۶۱ هزار دلار رسید.

خودروی سواری از ترکیه در سه ماهه نخست سال جاری به ۷۳ کشور، منطقه خودمختار و آزاد صادر شد.

صادرات به ایتالیا که در ژانویه تا مارس ۲۰۲۳ میلادی ۲۲۵ میلیون و ۳۰۴ هزار دلار بود، در مدت مشابه سال جاری با ۵۸.۵ درصد افزایش به ۳۵۷ میلیون و ۲۸۶ هزار دلار رسید.

انگلستان با ۳۲۸ میلیون و ۳۳۱ هزار دلار صادرات خودروی سواری در سه ماهه اول سال و ۹.۶۴ درصد رشد در رتبه سوم قرار داد.

صادرات یک میلیارد و ۹۶ میلیون و ۳۲ هزار دلاری به کشور‌های فرانسه، ایتالیا و انگلستان در ۳ ماه معادل ۴۲.۵ درصد از کل صادرات خودروی سواری از ترکیه بوده است.

آلمان با ۲۴۴ میلیون و ۶۱۱ هزار دلار در رتبه چهارم صادرات خودروی سواری قرار دارد که ۱۲.۷۱ درصد افزایش داشته است.

صادرات به الجزایر که در بازه زمانی ژانویه تا مارس ۲۰۲۳، ۸ میلیون و ۱۲ هزار دلار بود، در ماه‌های مشابه سال جاری با ۴۴۱ درصد افزایش به ۴۳ میلیون و ۳۷۲ هزار دلار رسید.

صادرات به استرالیا با ۶۳۸ درصد افزایش از ۲ میلیون و ۶۷۸ هزار دلار به ۱۹ میلیون و ۷۷۴ هزار دلار و به مصر با ۸۱۶ درصد افزایش از ۲ میلیون و ۸۶ هزار دلار به ۱۹ میلیون و ۱۳۰ هزار دلار رسید.

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • توافق آلمان و فرانسه روی پروژه مشترک تسلیحاتی پیشرفته
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • اعتراضات به جنگ علیه غزه از دانشگاه های آمریکا به فرانسه و آلمان رسید
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • پروژه مشترک آلمان و فرانسه برای تولید تانک‌های مدرن
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند