Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان ملی مدیریت بحران پاکستان از احتمال افزایش باران‌های موسمی طی دو روز آینده خبر داد و اعلام کرد: احتمال جاری‌شدن سیل در مناطق مختلف این کشور نیز وجود دارد. ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ بین الملل پاکستان و هند نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از جنگ نیوز، رسانه‌های محلی امروز با اشاره به اطلاعیه سازمان مدیریت بحران پاکستان اعلام کردند: برای فرمانداری شهرهای "مالاکند، هزاره، مردان، پیشاور و دیره اسماعیل‌خان" در ایالت خیبرپختونخواه در شمال غرب، شهرهای "راولپندی، سرگودها، گوجرانوالا، لاهور و دیره غازی‌خان" در ایالت پنجاب و مناطق "ژوب، سیبی و نصیرآباد" در ایالت بلوچستان در جنوب غربی این کشور حکم هشدار سیلاب صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان منطقه‌ای در چهار ایالت پاکستان ساکنانی را که در نزدیکی رودخانه‌ها و بندهای آب زندگی می‌کنند به مناطق امن منتقل خواهند کرد.

سیل پاکستان به یک‌میلیون نفر آسیب رساندسیل پاکستان 96 کشته به‌جای گذاشت

امروز نیز بارش سنگین باران در شهرهای اسلام‌آباد و پیشاور باعث جمع شدن بیش از حد آب در معابر عمومی و همچنین اختلال در تردد وسایل نقلیه در بخش‌های مختلف این شهرها شده است. 

گفتنی است پاکستان هرساله با آغاز فصل بهار با سیل و بارش شدید باران روبه‌رو می‌شود که تلفات زیاد جانی و مالی به مردم این کشور وارد می‌کند.

انتهای پیام/.*

R36461/P/S8,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۱۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه‌ای فارس گفت: تا امروز، هفتم اردیبهشت نزدیک ۹ میلی‌متر بارش تجمعی در سطح استان نازل شد و در مجموع از ابتدای سال آبی جاری تاکنون به‌طور متوسط، ۲۰۳ میلی‌متر باران در فارس باریده است. سال آبی از آغاز مهر هر سال تا پایان شهریور سال بعد محاسبه می شود.

سیاوش بهروز افزود: بارندگی‌های بهاری مجموع حجم آب پشت سد‌های در حال بهره‌برداری استان فارس را به ۴۰ درصد رساند.
وی با اشاره به ثبت بارندگی در ایستگاه‌های مختلف گفت: بیشترین بارش طی فعالیت سامانه ب اخیر که آغاز آن از ۳۱ فروردین ثبت شده به ترتیب در شیراز با ۳۶ میلی‌متر، سوریان با ۳۳ میلی‌متر، صفاشهر با ۲۸.۵ میلی‌متر و اقلید با ۲۸ میلی‌متر بوده است.
بهروز ادامه داد: تاکنون تنها ۷۰ درصد از میانگین بلند مدت بارندگی استان محقق شده است، لذا صرفه‌جویی در همه بخش‌های مصرفی آب شامل آشامیدنی و بهداشت، صنعت و خدمات و به‌خصوص کشاورزی توصیه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • احتمال سیلابی‌شدن مناطق مختلف در سیستان و بلوچستان
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • تداوم بارش‌های اردیبهشتی در سمنان/ بارندگی ۵۰.۳ میلی‌متری در پرور
  • تامین آب پایدار درمناطق بلوچستان جنوبی و مرکزی