Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به وقوع حوادث جوی در 6 استان کشور گفت: تعداد زیادی مسافر امدادرسانی شده و اسکان اضطراری یافته‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در ارتباط با حوادث جوی در کشور اظهار داشت:‌6 استان خراسان‌شمالی،‌کرمان، گلستان، مازندران، هرمزگان و فارس درگیر حوادث جوی طی شبانه‌روز گذشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امدادرسانی در شهر، روستا و محورهای کوهستانی ادامه دارد و تعداد زیادی مسافر به دلیل این حوادث اسکان اضطراری یافتند.

رئیس سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: طی شبانه‌روز گذشته همچنین تعداد زیادی خودروی گرفتار در برف رهاسازی شده و پتو و موکت نیز به همراه اقلام غذایی میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امداد و نجات سیل سیل گلستان سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند و نیروهای این سازمان برای جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام شده است.

حسین سرباز رشید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از غرق‌شدگی دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه خبر داد.

وی افزود: هم اکنون پس از دریافت خبر غرق‌شدگی، ستاد فرماندهی آتش نشانی ارومیه، بلافاصله گروه امداد و نجات ایستگاه شماره شش را به همراه تیم غواصی این سازمان جهت جستجوی مفقودین به محل حادثه اعزام کرد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: تیم‌های تخصصی غواصی و امداد و نجات اعزامی آتش نشانی تا پیدا شدن این دو نفر در محل حادثه حضور خواهند داشت.

خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 748140

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/ امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر
  • ۱۲ استان درگیر سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به بیش از ۳ هزار نفر
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی