Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:21:03 GMT

وزیر نیرو از مناطق سیل زده مازندران دیدن کرد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۲۱۶۸

وزیر نیرو از مناطق سیل زده مازندران دیدن کرد

ساری - ایرنا - رضا اردکانیان وزیر نیرو صبح امروز برای بازدید و دریافت گزارش خسارت سیلاب اخیر ، به مناطق سیل زده مازندران سفر کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صبح امروز یکشنبه وزیر نیرو در سفر نوروزی خود به مازندران، به مناطق سیل زده شرق استان رفت و در نخستین ایستگاه از شهر و روستاهای شهرستان نکا بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر اردکانیان به همراه نمایندگان مجلس و همچنین مدیران استانی حوزه آب و برق سپس از تاسیسات برق ، مزارع ، محورها و واحدهای مسکونی شهرستان سیمرغ که بر اثر سیل و سیلاب تخریب شد دیدن کرد.
همچنین قرار است که وزیر نیرو امروز در جلسه مدیریت بحران که با حضور معاون اول رئیس جمهور در استانداری مازندران برگزار شود حضور یابد.
بارش باران و برف که در واپسین روزهای سال 97 وارد استان شد، به دلیل شدت و میزان بالای بارندگی ، منجر به ایجاد سیلاب در مناطق مرکزی و شرقی استان شد و 12 شهرستان از جمله ، ساری ، نکا ، بهشهر ، بابل، قائمشهر ، جویبار و سیمرغ را در گیر کرد.
بر اساس گزارش های به دست آمده میزان بارش در 48 ساعت بیش از یک میلیارد متر مکعب بود که به گفته هواشناسی مازندران در سه دهه گذشته بی سابقه بود.
تاکنون برآورد کاملی از میزان خسارت سیل اخیر نشد ، اما گفته می شود بسیاری از باغها، مزارع کشاورزی و شالیکاری اسیب دیده و چند صد واحد مسکونی تخریب شد.
بر اساس برآوردها بیشترین میزان خسارت به شهرستان ساری و سیمرغ بخصوص به بخش های کشاورزی و باغی منطقه وارد شد.
همچنین تاکنون بیش از 500 خانه به صورت کامل تخریب و حدود هفت هزار نفر نیز اسکان داده شدند.
گفتنی است پیش از این رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون اول رئیس جمهور از مناطق سیل زده مازندران بازدید کردند.
9919/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد وزير نيرو سيل مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: سرجنگلبان و مأمورین سرجنگلبانی امام‌زاده عبداله در جریان گشت و سرکشی از حوزه استحفاظی، موفق به کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق شدند.

متخلف که اقدام به قطع درختان ارزشمند جنگلی و حمل چوب آلات مقطوعه بوسیله دواب می‌نمود، شناسایی و پس از تنظیم پرونده تخلف، به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • غرق‌شدن مرد میانسال در آب‌بندان سیمرغ
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • آزادسازی اراضی ملی بابل با حکم دادگاه
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد