Web Analytics Made Easy - Statcounter

«خورخه رودریگز» وزیر ارتباطات ونزوئلا شب گذشته اعلام کرد نزدیک به یک میلیارد دلار از دارایی‌های ونزوئلا در حساب شخصی مقامات عالی‌رتبه مخالف دولت نیکلاس مادورو --رئیس جمهورونزوئلا-- در بانک‌های آمریکایی است.

او گفت: آن‌ها [مقامات مخالف دولت مادورو] متوسل به سرقت دارایی‌های ونزوئلا شده‌اند و آن را به حساب‌های بانکی خود در آمریکا منتقل کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پول به درخواست دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، توقیف شده است. بیش از ۳۰ میلیارد دلار از دارایی‌های ونزوئلا طی دو ماه گذشته از کشور خارج شده است که یک میلیارد دلار آن در حساب‌های شخصی مخالفان در بانک‌های آمریکایی است.

دولت آمریکا در ماه ژانویه اعلام کرد برخی حساب‌های دولتی ونزوئلا مسدود شده و قرار است به خوآن گوایدو، سردسته مخالفان ونزوئلا که دو ماه پیش خود را رئیس جمهور موقت این کشور معرفی کرد، منتقل شود.

آمریکا نخستین کشوری بود که ریاست جمهوری موقت گوآیدو را به رسمیت شناخت. این در حالی است که کشور‌های بزرگی همچون روسیه، چین و ایران، نیکلاس مادورو را به عنوان رئیس جمهور قانونی ونزوئلا به رسمیت می‌شناسند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ونزوئلا دلار دولت سرقت پول رئیس جمهور ریاست جمهوری چین نیکلاس مادورو عنوان رئیس جمهور پول دلار نیکلاس مادورو ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب فروشندگان، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اجتماعی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ به حساب فروشندگان، در لینک زیر مشاهده کنید.

تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسویه دولت با فروشندگان متصل به طرح کالابرگ طی چهار روز آینده خبر داد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • ‏افزایش ۲۰۰ میلیون دلاری دارایی‌های ارزی در فروردین
  • دولت عشق آمد و من دولت پاینده شدم/ نگاهی به فیلم مست عشق
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • راستی آزمایی کمک ۱۷ میلیارد دلاری آمریکا به افغانستان