Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@14:09:23 GMT

افزون بر 4800 نفر در مدارس خراسان شمالی اسکان یافتند

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۴۷۳۳

افزون بر 4800 نفر در مدارس خراسان شمالی اسکان یافتند

بجنورد- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا امروز افزون بر چهار هزار و 850 نفر از فرهنگیان در مدارس استان اسکان یافته اند.

عباس سعیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد در قالب یک هزار و 293 خانوار در 150 مدرسه ستاد اسکان سفر استان اسکان داده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به وضعیت آب و هوایی استان و بارش برف و باران از همان آغاز تعطیلات نوروزی تا امروز و پذیرش خاص فرهنگیان در مدارس میزان مسافران نوروزی اسکان داده شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
سعیدی اظهار داشت: این در حالی است که خراسان شمالی جزو استان هایی است که بیشترین مسافران را در مسیر شمال کشور دارد و بنابراین امیدواریم در آغاز دور دوم سفرها در مسیر برگشت، مسافران بیشتری در استان اسکان داده شوند.
وی گفت: در شرایط آب و هوایی فعلی امکان پذیرش و اسکان مسافران غیرفرهنگی در مدارس نیز در مواقع بحرانی فراهم شده است.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی یادآور شد: مسافران نوروزی امسال در 150 مدرسه با یک هزار و 158 کلاس درس هفت شهرستان استان به جز راز و جرگلان و بام و صفی آباد اسکان داده می شوند.
وی با اشاره به اسکان مسافران در سه خانه معلم در شهرستان های بجنورد و آشخانه و اسفراین، افزود: حدود 400 نفر از عوامل ستاد اسکان به همراه سرایدار و مدیر مدرسه پذیرایی از مسافران نوروزی را در مدارس بر عهده دارند.
سعیدی گفت: امسال تمام مدارس گروه جیم به گروه ب ارتقا داده شدند و مدارس همگی با امکانات خوب در شرایط الف و ب به امکانات خوبی مجهز هستند.
استان خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است که در تعطیلات نوروز هر سال مسافران زیادی از این خطه گذر می کنند.
در طرح نوروز 97، بیش از 32 هزار نفر در مدارس استاناسکان یافتند و امسال پیش بینی شده امسال این رقم به 35 هزار نفر برسد.
ط/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي اسكان مدارس خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد

اختتامیه جشنواره سرود بسیج و همایش تجلیل از منتخبین و فعالین جبهه فرهنگی بسیج سپاه خراسان شمالی در بجنورد برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073946 واژه های کاربردی مرتبط بسیج هنرمندان بیشتر بخوانید... ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲ درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶ آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷ بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی
  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش
  • اسکان مردم روستای سیل زده نوده در روستای آبیز / تکلیف داوطلبین کنکور روستای نوده چه می‌شود؟
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند