Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@12:16:16 GMT

تسخیرشدگی سریالی مخوف در ژانر وحشت

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۷۴۳۶

تسخیرشدگی سریالی مخوف در ژانر وحشت

خبرگزاری میزان- تسخیرشدگی یک سریال اینترنتی آنتولوژی در ژانر ترسناک فراطبیعی است که توسط مایک فلنگن خلق شده‌است. فصل اول سریال تحت عنوان تسخیرشدگی خانه هیل اقتباسی مدرن از کتاب ترسناک کلاسیک به همین نام نوشته شرلی جکسن می‌باشد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، صنعت سریال سازی سالهای طولانی در کشورهای مختلف جهان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و در عین حال سرگرم کننده ترین صنایع حاضر هنری محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال به طور معمول نسبت به آثار سینمایی علاوه بر داشتن مخاطب بیشتر می‌تواند به راحتی و برای سالهای متمادی در اذهان مخاطب تلویزیون قرار گیرد. به همین مناسبت خبرگزاری میزان به معرفی چند سریال معروف جهان پرداخته است.

تسخیرشدگی یک سریال اینترنتی آنتولوژی در ژانر ترسناک فراطبیعی است که توسط مایک فلنگن خلق شده‌است. فصل اول سریال تحت عنوان تسخیرشدگی خانه هیل اقتباسی مدرن از کتاب ترسناک کلاسیک به همین نام نوشته شرلی جکسن می‌باشد.

تسخیرشدگی از محصولات اصلی نت‌فلیکس است و توسط همین شرکت ساخته و توزیع شده‌است. در فصل اول، داستان سریال، روایتی غیرخطی دارد و حوادث پیش آمده برای خانواده کرین را به تصویر می‌کشد که به خاطر اتفاقاتی، مجبور می‌شوند تا دوباره با ترس‌های قدیمی خود مواجه شوند.

میخیل هایسمان، کارلا گوجینو، هنری توماس، الیزابت ریسر، الیور جکسون-کوهن، کیت سیگل، ویکتوریا پدرتی، لولو ویلسون و مکینا گریس از جمله بازیگران سریال در فصل اول هستند. بسیاری از بازیگران سریال پیش‌تر تجربه همکاری با مایک فلنگن در آثار قبلی او همچون ویجا: خاستگاه شیطان و سکوت را داشته‌اند.

فصل اول سریال، در ده قسمت ۵۰ دقیقه‌ای و در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ از سوی نت‌فلیکس منتشر شد. سریال با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان و تماشاگران همراه بود. منتقدان در نقد‌های خود تیم بازیگری، روایت داستانی، فیلم‌برداری و موسیقی سریال را ستودند.

استیون کینگ، نویسنده ژانر وحشت در صفحه توئیتر خود بسیار از این سریال تعریف کرد. بعد از موفقیت بسیار زیاد سریال در فصل اول، در فوریه ۲۰۱۹ اعلام شد که سریال برای فصل دوم تمدید شده است. فصل دوم سریال با عنوان تسخیرشدگی کاخ بلای بر اساس رمان ترسناک سخت‌تر شدن اوضاع نوشته هنری جیمز اقتباس خواهد شد. داستان کتاب درباره زنی است که مسئولیت مراقبت از دو فرزند یتیم را در کاخی بزرگ و وحشتناک بر عهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ژانر ترسناک نت فلیکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در بازی معوقه هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس از شفیلدیونایتد قعرنشین میزبانی کرد و در دیداری سخت با نتیجه 4-2 برنده شد.

یونایتد دو بار از حریفش عقب افتاد و نتیجه را با گل‌های هری مگوایر و برونو فرناندز به تساوی کشاند که در دقایق 81 و 85 با گل فرناندز و پاس گل این ستاره پرتغالی به راسموس هویلوند، شیاطین سرخ در بازی خانگی با کسب سه امتیاز ورزشگاه اولدترافورد را ترک کردند.

اریک تن هاخ پس از بازی گفت:"ما دو گل خوردیم و کار را برای خودمان سخت کردیم. باید مقاومت‌مان را نشان می‌دادیم. فقط مربوط به امروز نبود، بازیکنانم روحیه جنگندگی دارند."

درخشش برونو فرناندز؟

او فرم شگفت انگیزی دارد. این همان چیزی است که ما از شماره 10 خود انتظار داریم. او بسیار سازگار است و خوب بازی می‌کند.

واکنش تیم به عقب افتادن؟

آیا حتی کمی وحشت در چهره بازیکنان دیدید؟ نه، نه، ما خیلی خونسرد بودیم. در طول بازی به موقعیت‌سازی ادامه دادیم.

در 15 دقیقه پایانی در بهترین فرم ممکن بودید؟

نه، 70 دقیقه در ومبلی خیلی بهتر بود. ما می‌توانیم در لحظات حساس خیلی خوب بازی کنیم. البته وقتی تغییرات زیادی در تیم وجود دارد، آسان نیست.

کاسمیرو؟

فکر می‌کنم او به همراه هری مگوایر یک مدافع میانی بسیار خوبی است. هنگام مالکیت توپ و هنگامی که توپ را نداشتیم تو خیلی با ثبات بازی کرد.

روند تیم؟

ما برای پیشرفت تیم تلاش می‌کنیم. تعداد گل‌هایی که در این لحظه به ثمر می‌رسانیم، پیشرفت بزرگی است. اگر ما چهار مدافع در عقب داشته باشیم، مطمئنم که ثبات بیشتری خواهیم داشت.

بازیکنانی که از مصدومیت برمی‌گردند؟

میسون مونت، فکر می‌کنم او برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • 130 سال قبل چه اتفاقی افتاد که «گوسفندها» دیوانه شدند؟!
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • (تصویر) فرونشست ترسناک زمین در شهر یزد
  • پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • یورونیوز: پهپادهای مهاجم ایران به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند