Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله شیوخی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خودروها شب گذشته در گردنه های سخت گذر محور تکاب - ایرانخواه گرفتار برف و کولاک شده و قادر به حرکت نبودند.
وی با بیان اینکه تردد در محور تکاب - دوراهی ایرانخواه از عصر دیروز /یکشنبه/ به علت مه غلیظ و کولاک شدید مختل شده بود، اظهار داشت: راهداران این شهرستان بلافاصله پس از گرفتار شدن خودروها، به این محور اعزام شده و با تلاش 2 ساعته گردنه های سخت گذر محور تکاب - دوراهی ایرانخواه را برف روبی و بازگشایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مسافران نوروزی که در محور تکاب - دوراهی ایرانخواه گرفتار شده بودند، پس از بازگشایی این محور به مسیر خود ادامه دادند.
وی افزود: با توجه به تداوم بارش ها در 2 روز آینده و برف گیر بودن محور تکاب - دو راهی ایرانخواه لازم است مسافران نوروزی از تردد غیر ضروری و شبانه در این محور خودداری کنند.
دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب گفت: راهداران به طور دایم و مستمر در محورهای مواصلاتی تکاب از جمله محور تکاب - شاهین دژ و تکاب - ایرانخواه حضور دارند و در هوای برفی و کولاکی به مسافران نوروزی برای سفر ایمن و مطلوب خدمات جاده ای لازم را ارایه می کنند.
شیوخی اظهار داشت: مسافران نوروزی پیش از تردد در جاده های منتهی به تکاب از وضعیت محورها اطلاع یافته و تجهیزات ایمنی مناسب و سوخت کافی به همراه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، سامانه بارشی قوی که از روز گذشته از غرب وارد کشور شده است در بیشتر مناطق آذربایجان غربی موجب بارش برف و باران شده است.
تکاب در منطقه ای کوهستانی و سردسیر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است و جاده های سخت گذر و برف گیر دارد.
7514/6185/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان غربی بارش برف و باران شورای هماهنگی مدیریت بحران محورهای مواصلاتی مسافران نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۸۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیران امور آب و فاضلاب های تکاب و سلماس و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن موارد بخش های اجرایی و بهره برداری  مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین موارد مهم در خصوص گذر ایمن از تابستان 1403مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد با عنایت به اعتبارات تخصیصی، پروژه ها با تسریع لازم پیشرفت داشته و اهداف تعیین شده تحقق یابند.

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز