Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@23:32:49 GMT

حدود 26 هزار مسافر نوروزی از این شهرستان دیدن کردند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۸۳۷

حدود 26 هزار مسافر نوروزی از این شهرستان دیدن کردند

حشمت الله رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین از ابتدای تعطیلات تا پایان چهارمین روز نوروز امسال 650 نفر از مسافران در 14 هتل و مهمانپذیر و 11 مدرسه با ظرفیت 83 کلاس درس اسکان داده شده اند.
وی اظهار کرد: شهرستان تاریخی و مرزی قصرشیرین با داشتن مرزهای رسمی خسروی و پرویزخان، آثار تاریخی دوران ساسانی شامل آتشکده چهارقاپو، بان قلعه، کانال آبرسانی ساسانی، کاخ خسرو، رودخانه الوند و همچنین یادمان های شهدا و آثار باقیمانده از دوران جنگ تحمیلی تاکنون مسافران و گردشگران زیادی از مناطق مختلف کشور را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: تمامی تمهیدات لازم از سوی ستاد تسهیلات نوروزی این شهرستان برای خدمات دهی به مهمانان و مسافران نوروزی فراهم شده است.
رضایی ادامه داد: همچنین گشت های پلیس راه و تیم های امداد و نجات و راهنمای مسافران نوروزی نیز در کنار دیگر دستگاه های خدمات رسان آماده انجام وظیفه و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی هستند.
این مقام مسئول افزود: روزانه بیش از یک هزار تن از کاروان های راهیان نور به صورت کاروانی و انفرادی از مناطق عملیاتی و یادمان های دفاع مقدس این شهرستان دیدن می کنند که ظرفیت اسکان روزانه برای 200 تن در قصرشیرین در کنار ظرفیت مساجد این شهرستان وجود دارد.
وی اضافه کرد: کاروانسرای شاه عباسی محل عرضه اجناس خارجی و فروش اقلام وارداتی نیز باعث شده این شهرستان شاهد حضور گسترده میهمانان نوروزی باشد.
وی گفت: قصرشیرین به واسطه داشتن مرزهای رسمی پرویزخان برای فعالیت های منحصر به فرد اقتصادی و مرز خسروی با داشتن بزرگترین پایانه زمینی خاورمیانه برای تردد زوار عتبات عالیات و مسافران خارجی و داشتن امکانات اقامتی و هتل های مناسب بهترین خدمات را به مسافران ارائه می دهد.
رضایی با تقدیر از ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان برای فراهم کردن بهترین امکانات به منظور رفاه حال مسافران و میهمانان، روند فعالیت دستگاه ها را در ایام تعطیلات نوروز امسال مطلوب ارزیابی کرد و از مشارکت همه جانبه همه دستگاه های اجرایی و مردم شهرستان در پذیرایی از مسافران نوروزی قدردانی کرد.
شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/3033
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پلیس راه کاروان های راهیان نور مدرسه مسافران و گردشگران نوروزی همه دستگاه های اجرایی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هوشنگ میرزایی از تخریب تعدادی ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، این اراضی به ارزش ۲۹ هزار میلیارد ریال در قالب یک مانور اجرایی و با حکم قضایی در روستای «ازنق» واقع در بخش شهرستان ساوجبلاغ آزادسازی شد و به عرصه تولید بازگشت.

وی بیان کرد: در این اراضی ۱۰۹ قطعه دیوارکشی به طول حدود ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر، بناهای غیرمجاز ویلایی در حال ساخت به تعداد سه مورد به مساحت حدود ۳۲۰ مترمربع، انباشت مصالح ساختمانی ۱۹ مورد، محوطه سازی ۱۲ مورد به مساحت حدود یک هزار و ۹۵۰ مترمربع، استخر دو مورد به مساحت حدود ۹۰ مترمربع و آلاچیق دو مورد به مساحت ۳۰ مترمربع تخریب و رفع اثر شد.

کد خبر 6093807

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی کاشان
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد