Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@20:41:25 GMT

8500 خانوار از خدمات طرح سلامت هلال احمر بروجرد بهره شدند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۰۱۵

8500 خانوار از خدمات طرح سلامت هلال احمر بروجرد بهره شدند

بروجرد - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تا کنون هشت هزار و 500 خانوار از خدمات طرح ایمنی و سلامت هلال احمر این شهرستان بهره مند شدند.

محمد کرمی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نوزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت نوروزی از 26 اسفند ماه آغاز و تا 16 فروردین ماه جاری ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: در این طرح خدماتی شامل ارائه کمک های اولیه، اندازه گیری فشار خون، توزیع محصولات فرهنگی و نقشه شهرستان و استان، آگاه سازی مسافران نوروزی نسبت به حوادث رانندگی، مشاوره ایدز و اعتیاد و همچنین پاسخگویی به مسائل شرعی انجام می شود.
رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد بیان کرد: در حاشیه اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، کمپین بزرگ بهرفت نیز ایجاد شده که در آن اعضای جوانان جمعیت هلال احمر مستقر در فاصله ایمنی و سلامت مسافران را به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی دعوت می کنند.
کرمی یادآورشد: از ابتدای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تاکنون 30 نفر از اعضای داوطلب حوزه جوانان مشارکت داشتند.
وی افزود: تاکنون یک هزارو 402 نفر به کمپین بهرفت پیوسته اند و 2 هزارو 12 نقشه و هفت هزار و 210 بروشور گردشگری بین مسافران نوروزی توزیع شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: 631 مسافر نوروزی به ایستگاه سلامت هلال احمر در پست های راهنمایی مراجعه و 191 کودک نیز در ایستگاه دوستدار کودک حضور داشته اند.
کرمی اظهار داشت: هلال احمر بروجرد با سه پایگاه امداد و نجات جاده ای و 70 نفر امدادگر و سه پست راهنمایی مسافران نوروزی با 30 نفر از سازمان جوانان هلال احمر در خدمت مسافران نوروزی هستند.
7190/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر خدمات سفر ايمني و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

وی توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شدند که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی بیان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوار‌ها ادامه خواهد داشت.

محمدی افزود: ۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی‌اند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی
  • ۲۰ استان و ۱۱۰ شهرستان متأثر از بارش‌ها و سیلاب بهاری / بهره‌مندی ۳۲۰۰ نفر از خدمات امدادی
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • جمع‌آوری31 میلیاردریال کمک مردمی درفعالیت‌های داوطلبانه هلال احمر
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر