Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@05:13:05 GMT

بارش شدید باران در بروجرد موجب آبگرفتگی معابر شد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۰۹۳۶۳

بارش شدید باران در بروجرد موجب آبگرفتگی معابر شد

بروجرد - ایرنا - معاون عمرانی فرماندار بروجرد گفت: بارش شدید برف و باران که از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده موجب آبگرفتگی معابر شهری و روستایی شد.

مسعود فلاح روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با همت عوامل راهداری، پلیس راه و هلال احمر راه های اصلی منتهی به شهرستان باز است ولی به دلیل بارندگی شدید تردد به سختی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: به علت بارندگی شدید برف و باران در روستاهای قلعه شمسا، شیروان و فلک الدین آبگرفتگی در معابر و برخی خانه ها مشکلاتی را ایجاد کرده که با تلاش عوامل امدادی کمک های لازم به این روستاها در حال انجام است.
معاون عمرانی فرماندار بروجرد اضافه کرد: در برخی از خیابان ها و چهار راه های شهر بروجرد نیز آبگرفتگی وجود دارد که عوامل شهرداری در حال رفع مشکل هستند.
فلاح ادامه داد: به تدریج از شدت بارندگی کاسته می شود و تا فردا صبح سامانه بارشی از شهرستان بروجرد خارج می شود.
وی یادآور شد: در جاده بروجرد به خرم آباد محدوده دانشگاه آیت الله بروجردی آبگرفتگی شدید تردد خودروها را با مشکل روبرو کرده است که عوامل شهرداری و راهداری در حال تلاش برای منحرف کردن مسیر آب و بازگشایی جاده هستند.
به گزارش خبرنگار ایرنا شب گذشته استانداری لرستان با ارسال پیامک سراسری به مخاطبان تلفن همراه شدت بارندگی را هشدار داد و همه عوامل امداد و نجات و راهداری و پلیس راه به حالت آماده باش درآمدند.
7190/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بارندگي برف و باران آبگرفتگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۰۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد

 حسینی نژاد، فرماندار زرند گفت: راه‌های محور زرند، راور و کوهبنان کیلومتر ۱۷ تا ۲۴ گردنده ده علیرضا به علت بارش شدید با جاری شدن آب از بالا دست و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود می‌باشد.

 امیری، رئیس راهداری زرند گفت: در پی بارش شدید باران و  ریزش کوه راه ارتباطی روستای دهستان حتکن مسدود شده است. 

وی افزود: با تلاش ۸ ساعته راهداری زرند و پلیس راه زرند و یزد این مسیر بازگشایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر
  • فیلم/آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران
  • بارش شدید باران در بردسکن 
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • مصائب شیراز پس از باران (+ عکس)
  • مصائب شیراز پس از باران / تصاویر
  • مصائب شیراز پس از باران