Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@11:21:20 GMT

وضعیت انبارهای هلال احمر خراسان شمالی مناسب است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۱۲۲

وضعیت انبارهای هلال احمر خراسان شمالی مناسب است

ابوالفضل محبان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به پیش بینی بارندگی و ورود سامانه جدید بارشی به استان، اکنون کار ذخیره سازی و دپوی اقلام مختلف مورد نیاز سیل زدگان انجام شده است.
وی گفت: 10 تیم در روستاهای شهرستان راز و جرگلان و 15 تیم در روستاهای شهرستان مانه و سملقان مستقر هستند تا نسبت به امداد رسانی نهایی و شناسایی افراد جامانده از امداد رسانی مبادرت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: برای امداد رسانی، 175 نیروی امدادی در قالب 45 تیم با 45 دستگاه خودروی امدادی در شهرستان های مانه و سملقان و راز و جرگلان حاضر شدند و تا کنون 410 دستگاه چادر، سه هزار و 650 تخته پتو، چهار هزار و 542 کیلوگرم نایلون، 500 بسته غذایی و حدود 2 هزار عدد کنسرو در روستاهای سیل زده شهرستان های مانه و سملقان و راز و جرگلان توزیع شده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی با تاکید بر اینکه شرایط روستاها به پایداری رسیده است گفت: امدادگران این جمعیت پس از ارزیابی های اولیه بلافاصله توزیع جیره های غذایی 24 و 72 ساعته را انجام دادند.
بر اساس این گزارش در سیلاب هفته گذشته، 17 روستای استان خراسان شمالی با بیش از 15 هزار نفر جمعیت درگیر مسائل ناشی از آن شدند.
7185/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی سیل هلال احمر وضعیت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان،گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در تمامی شهرستان‌های خراسان‌ جنوبی در آماده باش کامل هستند. 

محمد علی کاووسی، امروز ۱۳ اردیبهشت در گفت وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: بنا بر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

وی افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، گفت: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • ۲ کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات خراسان شمالی پیدا شدند
  • واکسیناسیون ۱۲۰۰ نفر از متقاضیان حج تمتع خراسان شمالی انجام شد
  • هلال احمر آماده باش است
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان