Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@14:38:47 GMT

استانداران 2 استان به کمپین بهرفت پیوستند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۰۶۷۱

استانداران 2 استان به کمپین بهرفت پیوستند

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: بهرفت کمپین ملی برای بهبود رفتارهای ترافیکی است و احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان و محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی به این کمپین پیوستند.
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی فائزه موهبتی افزود: تاکنون 16 هزار و 257 نفر در راستای فرهنگ سازی و کاهش رفتارهای پرخطر رانندگان به پویش بهرفت ملحق شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: مدیرکل آموزش و پرورش، فرمانداران بیرجند، خوسف، قاینات، مدیرکل صدا و سیمای استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف و خزانه دار جمعیت هلال احمر کشور تاکنون از پست های امداد و نجات هلال احمر استان بازدید داشته و به پویش ملی بهرفت پیوسته اند.
وی گفت: از شروع فعالیت 23 پست ثابت ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تاکنون بالغ بر 34 هزار نفر از خدمات پست‌های ثابت و 892 نفر از خدمات 6 تیم سیار سحاب (سامانه حرکتی امدادی و بشردوستانه) در استان بهره‌ مند شده‌اند.
موهبتی با اشاره به اینکه 18 ایستگاه سلامت، 16 فضای دوستدار کودک و 11 خیمه نماز در پست‌های ثابت برپا شده است بیان کرد: سه هزار و 979 نفر از خدمات ایستگاه سلامت و 12 هزار و 200 نفر از فضای دوست دار کودک بهره گرفته‌اند.
وی اظهار داشت: همچنین در پست های نوروزی، اعضای جوانان برای جمع آوری کمک های آسیب دیدگان سیل گلستان آماده دریافت کمک های نقدی هم استانی ها و مسافران هستند.
وی گفت: از ابتدای طرح نوروزی 18 هزار و 417 بروشور آموزشی، اطلاع رسانی و انگیزشی بین مسافران توزیع شده است.
9893*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امداد و نجات سیل طرح نوروزی مسافران نوروزی هلال احمر استان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی حجتی صبح سه‌شنبه در نشست مشترک با کمیته امداد اظهار کرد: گام سوم طرح یاس با محوریت یاران آسیب ستیز در اردبیل با همکاری کمیته و هلال‌احمر استان به منظور ارایه آموزش مواجهه با بحران و افزایش تاب‌آوری اجرا می شود.

وی به بررسی مفاد تفاهمنامه بین این دو نهاد و اجرای فاز سوم طرح یاس اشاره و خاطرنشان کرد: طرح یاس براساس تفاهمنامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگرامدادی در بین مدد جویان دختر ۳۰ الی ۴۰ سال مجرد زیر حمایت کمیته امداد اجرا می شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت کنندگان ارایه می‌شود.

حجتی تصریح کرد: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.

کد خبر 6092921

دیگر خبرها

  • ادامه جستجو‌های تخصصی برای یافتن یسنا
  • یک شهر در پی«یسنا»
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • توسعه گردشگری فارس با اجرای کمپین کرامت مثلث نور و خلیج فارس
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس