Web Analytics Made Easy - Statcounter


نماینده پل‌دختر گفت: مسئولان دولتی با توجه به امکاناتی که دارند می‌توانند مسیر‌های ارتباطی را ایمن سازی کنند و بیشترین کاری که در حال حاضر می‌توانند انجام دهند؛ موضوع کمک به مردم است.
حمیدرضا کاظمی نماینده پلدختر  در گفت و گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده در سطح استان گفت: رودخانه کشکان و مناطق دیگر که رودخانه‌های فصلی دارد طغیان کرده است و روستا‌های حاشیه رودخانه از مسیر خرم‌آباد تا پلدختر هم در تهدید سیل هستند، برخی از راه‌های ارتباطی جاده‌ها هم قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی به این خاطر که سطح آب بسیار بالا است در حال حاضر عملا کار خاصی نمی‌توان انجام داد. از سوی دیگر آب بخش معمولان هم به این خاطر که مسیر رودخانه را طی کرده قطع شده است و از طریق سازمان را‌هداری و امور آب این موضوع در حال پیگیری است و قطعا تا بعد از ظهر هم مشکلات این منطقه بیشتر می‌شود.

نماینده پلدختر ضمن توصیه به مردم برای آمادگی، یادآور شد: مردم حتما باید حاشیه رودخانه‌ها و منازل را ترک کنند، مسافرین نوروزی، ساکنین روستا‌ها و ساکنین شهر‌های پل دختر و بخش معمولان حتما حاشیه رودخانه را ترک کنند و مراقبت‌های لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: به این دلیل که تا آخر شب هم قطعا سطح رودخانه معمولان بالا خواهد آمد و تهدید جدی‌تر خواهد شد، مسافرین نوروزی هم باید مراقبت‌های لازم در این زمینه را حتما انجام دهند.

کاظمی در ادامه افزود: درخواست ما از ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان این بود که کلیه امکانات را برای کمک به مردم بسیج کنند، امروز هم با استاندار صحبت کردم تا امکانات راهداری فراهم شود به این خاطر که اگر سطح آب پایین آمد به طور سریع جاده ارتباطی وصل شود تا مشکلی به وجود نیاید.

کاظمی در پایان تاکید کرد: مسئولان دولتی با توجه به امکاناتی که دارند می‌توانند مسیر‌های ارتباطی را ایمن سازی کنند و بیشترین کاری که در حال حاضر می‌توانند انجام دهند؛ موضوع کمک به مردم است که در شهر‌ها و مناطق روستایی امکانات برای کمک به مردمی که در حاشیه رودخانه‌ها زندگی می‌کنند، بسیج شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب

ایسنا/هرمزگان امروز در ساعات صبح جوی آرام در هرمزگان حاکم است و شرایط دریا نیز جهت ترددهای دریایی مساعد خواهد بود اما در ساعات بعدازظهر و شب، تحت تاثیر فعالیت سامانه همرفتی در پاره‌ای نقاط استان ناپایداری‌های جوی و دریایی پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان طی روز جاری (شنبه هشتم اردیبهشت) در برخی نقاط استان به‌ویژه ارتفاعات رشد ابرهای همرفتی، رگبار پراکنده باران، رعد وبرق گاه تگرگ و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود و سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها نیز دور از انتظار نیست لذا لازم است از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی و صعود به ارتفاعات خودداری شود.

 در برخی نقاط ساحلی و مناطق دریایی استان نیز، وقوع ناپایداری‌های موقتی به صورت تند باد لحظه‌ای و گردوخاک دور از انتظار نیست.

 از روزیکشنبه در مناطق دریایی استان به‌ویژه تنگه هرمز و شرق خلیج فارس افزایش باد شمال شرقی تا جنوب شرقی پیش‌بینی می شود و دریا طی ساعاتی نسبتا مواج خواهد شد و به تناوب تا روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت تداوم خواهد داشت.

لذا توصیه می‌شود در این مدت شناورهای سبک صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایر شناورها انجام شود.  

 به لحاظ دمایی، نوسانات یک تا دو درجه‌ای دما در استان مورد انتظار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان در ساعات بعدازظهر و شب
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر