Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، یحیی زارع با اشاره به برپایی 80 تا 100 چادر به طور متوسط در هر شب در هریک از سالن‌های ورزشی سرپوشیده شهرداری شیراز، اظهار کرد: در مجموع هر شب حدود هزار چادر در سالن‌های ورزشی شهرداری شیراز برپا و جمعیتی حدود چهار هزار نفر اسکان داده می‌شوند. وی تصریح کرد: با توجه به تغییرات شرایط آب و هوایی شیراز و بارندگی ،سالن‌های ورزشی سرداران شهید واقع در بلوار سرداران، شهید طباطبایی در خیابان شهید دوران، سید ذوالفقار در خیابان تیموری، شهید سلطانی در خیابان سراج، شهدای قصردشت در بلوار ایمان شمالی، پهلوانان نصیری و سالن پایداری در بولوار رحمت، منتظران قائم (عج) واقع در شهرک فرهنگیان، تلاش واقع در اکبرآباد، یاران در شهرک گلستان برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تربیت بدنی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز وجود زیرساخت‌های بهداشتی و رفاهی ازجمله سرویس‌های بهداشتی، روشویی‌ها برای شستشوی ظروف، آشپزخانه مرکزی به‌منظور جلوگیری از پخت‌وپز در فضای عمومی سالن در راستای ایجاد ایمنی برای مسافران، پارکینگ خودرو، نمازخانه و توزیع اقلام فرهنگی را ازجمله مزایای اسکان در سالن‌های سرپوشیده ورزشی شهرداری شیراز برشمرد و بیان کرد: در راستای افزایش ایمنی و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی نیروهای آتش‌نشان در این سالن‌ها مستقر هستند. زارع عنوان کرد: مسافران با هماهنگی ستاد مرکزی خدمات سفر شهرداری شیراز، به نزدیک‌ترین سالن ورزشی هدایت‌ می‌شوند و کارکنان تربیت‌بدنی سازمان فرهنگی اجتماعی تا بامداد نسبت به پذیرش، راهنمایی و استقرار این عزیزان در سالن‌های ورزشی اقدام می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اسکان مسافران نوروزی شهرداری مسافران مسافران نوروزی مسافران و گردشگران نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان

عزت‌الله طیبی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالم، گسترش و تعمیق فعالیت‌های پرورشی دانش آموزان در مدرسه است.

وی افزود: در این جشنواره دانش‌آموزان در بسیاری از رشته‌های هنری نظیر آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی بر اساس علاقه‌مندی خود به رقابت می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این جشنواره در راستای تحقق برنامه فراگیر پرورشی با اهداف تعیین شده در سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول آفرین در تربیت هنری، زیبایی شناختی و رویکرد مدرسه محوری برگزار می‌شود.

طیبی‌راد ادامه داد: در این مرحله ضمن دریافت آثار، بررسی و تفکیک آنها توسط دبیرخانه، آثار برای داوری در اختیار اساتید مربوطه قرار می‌گیرد.

وی گفت: پس از داوری، آثار برتر رشته‌های مختلف انفرادی، گروهی و همگانی به دبیرخانه کشوری مستقر در استان اصفهان ارسال می‌شود.

گفتنی است، دبیرخانه استانی فرایند جمع‌آوری آثار چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان (امید فردا) در استان و در کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر آغاز به کار کرده است.

کد خبر 6087428

دیگر خبرها

  • باغ جنت به یک باغ پارک بزرگ ورزشی تبدیل می شود
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • بازسازی ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد