Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:50:55 GMT

سیلاب به جاده های روستایی سلسله خسارت وارد کرد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۱۸۳۴

سیلاب به جاده های روستایی سلسله خسارت وارد کرد

خرم آباد - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای سلسله گفت: سیلاب موجب خسارت به جاده و پل های روستایی این شهرستان شده است.

محسن ملکی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جاده و پل روستاهای فیض آباد، محمدعلی اباد، چاله میرزایی، باباخانی، کرم الهی، چهار تخته، امیر، دکاموند، منصورآباد، شاهیله، چم شاهی، چال سوز، چم گرگعلی، چم قبرستان و سرینه دچار خسارت شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه در مسیرهای اصلی شهرستان مشکل خاصی وجود ندارد، اظهار داشت: بیشترین خسارت سیلاب به روستاهای دهستان قلایی وارد شده است.
وی با اشاره به انجام عملیات راهشکافی برای روستای چاله میرزایی بیان کرد: منازل روستاهای محمدعلی آباد، فیض اباد، چاله میرزایی و باباخانی دچار آبگرفتگی شده اند و امداد رسانی برای اهالی در حال انجام است.
حسین زینی وند رئیس جمعیت هلال احمر سلسله نیز در این رابطه به خبرنگار ایرنا گفت: امدادرسانی به اهالی 15 روستای شهرستان صورت گرفت.
7265/7269/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خسارت سيلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد

روح الله سرگزی اظهار کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

وی تاکید کرد: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۳۲۹ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب استان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۲۲۸ مسیر بازگشایی شده است.

وی توصیه کرد؛ شهروندان با توجه با تداوم بارندگی و برودت هوا در سیستان و بلوچستان شهروندان از سفرهای غیرضروری، فعالیت کوهنوردی، اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی خودداری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • تخلیه روستاهای بحرانی زیرکوه‌
  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد