Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری امتداد، در پی جاری شدن سیلاب در مناطق شمالی کشور و به ویژه استان های گلستان و مازندران، مسئولان و کارکنان نوع دوست و متعهد این بانک با حضور در مناطق آسیب دیده، با اهدای کمک های غیر نقدی و ملزومات ابتدایی زندگی، در نجات آسیب دیدگان و نیازمندان گرفتار در سیلاب، حضور فعال و اثربخش داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، مکرمی مدیر شعب بانک رفاه استان گلستان به همراه سایر مسئولان و کارکنان این استان در همان ساعات ابتدایی با حضور فعال و اثربخش خود در یاری رسانی به هموطنان نیازمند، التیامی بر آلام این عزیزان بودند. در این اقدام خداپسندانه، مسئولان استانی بانک رفاه با حضور در شهرستان های آق قلا، بندرترکمن و گمیشان نقش پررنگی در کمک رسانی ایفا کردند.

همچنین محققی مدیر شعب بانک رفاه استان مازندران با همراهی سایر کارکنان این بانک با حضور در جمع آسیب دیدگان و کمک به آنها، بسته های حاوی اقلام خوراکی و بهداشتی را به ایشان اهدا کردند. در این اقدام ۲۰۰ بسته اقلام خوراکی و بهداشتی در بین سیل زدگان شهرستان های سیمرغ (کیاکلا)، فرح آباد و میاندرود توزیع شد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۱۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال

تمرین امروز استقلال تحت تاثیر حضور هواداران این تیم در محل برگزاری تمرینات قرار داشت و در یک روز تعطیل، هواداران تیم آبی پایتخت از فرصت به دست آمده نهایت استقاده را برده و خود را به محل تمرینی تیم محبوب خود رسانده بودند.

اما این حضور به قدری پرشور بود که مسئولان باشگاه استقلال هم انتظار آن را نداشتند و حتی در دقایق ابتدایی تمرین موجب بروز بی نظمی هم شد و باتوجه به اینکه جایگاه تماشاگران در کمپ مرحوم ناصر حجازی نیمه تمام است، برخی از تماشاگران در اوایل تمرین جایی برای نشستن و تماشا نداشتند تا مسئولان کمپ دچار چالشی جدی شوند.

در نهایت عده‌ای پشت دروازه و کنار زمین نشسته و به نظاره تمرین پرداختند و عده‌ای هم روی لبه های سکوها حضور داشتند تا این مشکل هم به نوعی برطرف شود که البته دلیل اصلی آن عدم انتظار مسئولان استقلالی بابت حضور این تعداد تماشاگر در تمرین بود.

تمرین شاگردان جواد نکونام هم با گرم کردن و نرم دوی شروع شد و بازیکنان این تیم در قالب دو تیم در زمینی کوچک مشغول بازی بودند.

امیرحسین صادقی، بهتاش فریبا، بابازاده و خانواده رافائل سیلوا تماشاگران ویژه تمرین امروز بودند و نکته جالب عدم حضور مهدی هاشمی نسب در تمرین بود که هنوز دلیل آن مشخص نیست و باید منتظر ماند و دید علت این غیبت چه بوده است. همچنین زبیر نیک نفس تنها بازیکنی بود که در این جلسه تمرینی احساس درد می‌کرد.

انتهای این جلسه تمرینی هم با اشتیاق زیاد هواداران و بی نظمی و هرج و مرج برای درخواست عکس سلفی با بازیکنان همراه بود و همچنین این حضور پرشور موجب ترافیک شدیدی هم در خیابان منتهی به کمپ ناصر حجازی شده تا جمعه شلوغ آبی پوشان این چنین به پایان برسد.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد
  • مطابق با سیره امام صادق(ع) نهی از منکر باید همراه با محبت باشد
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • روش از بین بردن تیرگی زیر چشم از دید طب سنتی
  • تقدیر از کارگران شهرستان ورامین با حضور مسئولان
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • احداث پد بالگرد اورژانس در جاده‌های قم
  • تجلیل از همسرانِ معلمِ کارکنان قضایی هرمزگان با حضور رئیس قوه قضاییه
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند