Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه مجازی ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای که دیدگاه ایشان را در خصوص موضوع زن خانواده و سبک زندگی در فضای مجازی انعکاس می دهد با انتشار پستی بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب را پیرامون دید و بازدید های نوروزی کرد و به تشریح راهکار های داشتن یک عید شادتر پرداخت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن کامل این پست آمده است:

«چگونه از لحظه لحظه عید نوروز برای شادی خانواده کمک بگیریم؟
رهبر انقلاب درباره‌ی نوروز گفته‌اند: «در نوروز ایرانی، حقیقت نوروز یک حقیقت مردمی است؛ مردم به‌مناسبت نوروز با یکدگر با صفا و محبّت رفتار میکنند؛ به یکدیگر تبریک میگویند و هدیه میدهند.» ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
در این مطلب توصیه‌هایی به شما داریم برای داشتن یک عید شادتر:
شادی‌های کودکانه
ایام تعطیلی مثل نوروز وقت خوبی‌ست که بزرگتر‌ها که سرشان خلوت‌تر است؛ برای دوستی با بچه‌ها بیشتر وقت بگذارند. گاهی حقوق بچه‌ها رعایت نمی‌شود و به قول رهبرمان با سوء تربیت‌ها و کمبود ابراز عواطف به بچه‌ها ظلم می‌کنیم.

علاقه‌ها را با ارزش‌ها همراه کنیم. مثلا عیدی‌هایی که از لای قرآن به کوچکتر‌ها داده می‌شود، قرار‌های تفریحی که بینشان، نماز اول وقت به پا می‌شود، مسافرت‌های شادی که به مقصد حرم‌ها و اماکن متبرک انجام می‌شود از جمله مصداق‌های همراه کردن علائق بچه‌ها توام با شادی و نشاط دینی‌ست.

اگر این روز‌ها به سفر می‌رویم، بچه‌ها را متوجه دیدن نعمت‌های خدا بکنیم و دل‌های آن‌ها را به ذکر و شکرگذاری از خدا سوق بدهیم.

همکاری همسرانه
روابط همسران در کلام رهبرمان خواندنی است: "در همه اوضاع و احوال رعایت همدیگر را بکنید، به هم کمک کنید، عون و بازوی همدیگر باشید، بخصوص در راه خدا و در راه انجام وظیفه. منظور از کمک فقط شستن ظرف و... نیست، البته این‌ها هم کمک است، ولی منظور بیشتر کمک روحی است. همدیگر را توصیه به تقوی وصبر، توصیه به دینداری، توصیه به عفاف، توصیه به قناعت، توصیه به ساده زیستی و... کنید. ۷۴/۵/۱۱ و ۷۷/۱۲/۱۳" جالب اینکه تحقیقات نشان داده در گروه همسرانی که بهم کمک می‌کنند، طلاق کمتر پیش میاید.

سفر‌های آسان و دور از تجمل را حتما در برنامه تان بگذارید.
همه اوقات فراغت تان را پای رسانه‌ها نباشید. به برنامه‌هایی، چون ساعت‌های بدون موبایل، مسابقه، ورزش‌های خانوادگی و مهمانی‌های خانوادگی را در اولویت روز‌های تعطیل قرار بدهید.
تفریحات معنوی مثل سرزدن به اماکن متبرکه، پخش نذری در جشن میلاد امام علی ع. نیز به گرم‌تر شدن روابط شما کمک می‌کند چرا که انجام این امور نیاز به برنامه ریزی و همکاری تیمی دارد و چه تیمی بهتر از تیم خانواده شما؟»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ریحانه رهبر معظم انقلاب زنان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم!

تین نیوز

دبیر انجمن تولیدکنندگان صوتی و تصویری، با اشاره به اینکه متاسفانه دولت در بخش هایی مانند قیمت گذاری دخالت می کند، گفت: سازمان توسعه تجارت و معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه، برنامه و چشم انداز مثبتی در زمینه صادرات ندارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، محمدرضا شهیدی افزود: تولیدکننده از حداکثر پتانسیل برای ارتقای کیفی و کاهش قیمت محصولات برای رقابت با برندهای دیگر مانند تولیدات چینی استفاده می کند؛ اما شرایط صادرات باید توسط سازمان توسعه تجارت فراهم شود. متاسفانه دخالت معاونت و کمیته های دولت در امور بنگاه ها هیچ گاه به شکل ریل گذاری صادراتی نبوده و تنها صنایعی که از اقدام مثبت دولت در صادرات بهره مند شده اند، کانی های فلزی و غیرفلزی و همچنین پتروشیمی ها بوده اند که آنها هم به نوعی متعلق به دولت هستند.

شهیدی اظهار کرد: امروزه چنانچه به عراق صادرات انجام شود، برای دریافت پول با مشکل مواجه هستیم؛ چرا که حتی در این کشور نتوانسته ایم یک شبه بانک برای تبادلات مالی ایجاد کنیم، اما تا دلتان بخواهد نهادهای مسوول در این زمینه داریم.

وی با اشاره به اینکه نهادهای مسوول نتوانسته اند در نمایشگاه اکسپو از تمام ظرفیت ها استفاده کنند، عنوان کرد: تولیدکننده باید به کار تخصصی خودش یعنی تولید بپردازد و ایجاد ساز و کارهایی مانند دعوت از هیات های تجاری برعهده مسوولان و متولیان است و متاسفانه امروز شاهدیم که تعداد خارجی های حاضر در نمایشگاه درصد ناچیزی از شرکت کنندگان را تشکیل می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • به عراق صادرات داریم اما بخاطر مسائل بانکی نمی توانیم پولش را بگیریم!
  • لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • تندی غذا را چگونه بگیریم ؟ | رفع تندی غذا با چند راه ساده ؛ از رفع تندی غذا با نوشابه تا سیب زمینی و لبنیات
  • چگونه برای کسب و کارمان شناسه یکتا رایگان بگیریم؟
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز