Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-05@02:30:51 GMT

هشدار احتمال وقوع سیل در تهران

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۵۰۴

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران نسبت به بارش شدید باران و سیلابی شدن رودخانه های استان در روزهای پیش رو هشدار داد. ناطقان: سید حسن رضوی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران اظهار داشت" برپایه اعلام سازمان هواشناسی کشور مبنی بر ورود سامانه های بارشی از سمت جنوب و غرب کشور و گسترش آن به استان های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب و ارتفاعات البرز در استان تهران احتمال بارش شدید باران و وقوع سیلاب در رودخانه ها و مسیل های سطح استان وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: باتوجه به شرایط بارشی در فصل بهار، امکان وقوع سیلاب های مخرب در سطح حوضه های آبریز، رودخانه ها و مسیل های استان تهران دور از ذهن نیست.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران با هشدار به مسافران و گردشگران گفت: گردشگران که در این روزها قصد تفریح در اطراف رودخانه ها و مسیل های اطراف تهران را دارند، باید نسبت به هشدارهایی که توسط سازمان های مربوطه اعلام می شود توجه جدی داشته باشند.

رضوی با بیان اینکه اکیپ های گشت و بازرسی آب منطقه ای تهران جهت پایش رودخانه ها وسیلاب های احتمالی حضور میدانی دارند،  ادامه داد: عدم توقف و نصب چادرهای مسافرتی در اطراف و بستر رودخانه ها حتی رودخانه ها و مسیل های خشک، عبور نکردن از عرض جریان های سیلابی و توقف در کنار جریان سیلاب برای مشاهده و یا تصویربرداری و توجه جدی به هشدارهای مسوولان و ماموران در هنگام وقوع سیل، باید مورد توجه جدی گردشگران قرار داشته باشد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای تهران همچنین در پایان یادآور شد: بنرهای هشدار سیل در حاشیه رودخانه ها و محل های ورودی مکان های گردشگری نیز توسط این شرکت نصب شده است که شهروندان بایستی به آن ها توجه ویژه ای داشته باشند. منبع: تسنیم برچسب ها: هشدار ، وقوع سیل ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هشدار وقوع سیل تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران هوای تهران را پاک کرد/ هشدار بارندگی شدید و احتمال سیل

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز بارندگی‌ها در هرمزگان شدید است. در بوشهر احتمال سیل و آب گرفتگی وجود دارد. در کهگیلویه و بویراحمد هشدار قرمز صادر شده است.

احتمال ریزش سنگ در جاده‌های هراز و چالوس وجود دارد. احتمال وزش باد شدید در شرق کشور وجود دارد. اکنون هوای پایتخت با شاخص ۴۸ در وضعیت سبز و پاک قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی خوزستان درخصوص سامانه بارشی جدید
  • هشدار نارنجی هواشناسی به کشاورزان
  • تهران تا فردا ظهر بارانی است/ احتمال وقوع تندر و آذرخش
  • سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در خراسان جنوبی
  • هشدار وقوع سیلاب در ۲۷ ولایت افغانستان
  • هشدار سیلابی شدن مسیل‌ها و رخداد صاعقه در برخی استان‌ها
  • فعالیت سامانه بارشی حاکم بر کرمانشاه در روز جمعه تشدید می‌شود
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • باران هوای تهران را پاک کرد/ هشدار بارندگی شدید و احتمال سیل
  • هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان