Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-07@07:00:35 GMT

◄ بازدید نوروزی امیرمکری از فرودگاه بندرعباس

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۲۹۵۵

◄ بازدید نوروزی امیرمکری از فرودگاه بندرعباس

تین‌نیوز | 

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران در ادامه بازدیدهای نوروزی خود از روند خدمت رسانی در فرودگاه بندرعباس دیدن کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، در ادامه روند بازدید های نوروزی، امروز (پنجم فروردین) از بخش های مختلف فرودگاه بندرعباس شامل ایمنی -زمینی، اپروج، برج مراقبت، مخابرات، الکترونیک، واحد ساختمان، ترمینال ها و غیره دیدن کرد و از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی به مسافران نوروزی این فرودگاه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرمکری هدف خود از این بازدید را بررسی چگونگی ارائه خدمات به مسافران نوروزی، دیدار با مدیران و کارکنان فرودگاه بندرعباس و قدردانی از تلاش های آنها در فراهم کردن امکانات لازم برای خدمت رسانی به مسافران هوایی عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران همچنین اظهار امیدواری کرد که با همکاری تمام ارگان های فرودگاهی همچنان شاهد برقراری پروازهای ایمن در این فرودگاه باشیم.

امیرمکری پس از حضور در مرکز کنترل فضای کشور در ساعت تحویل سال نو، از فرودگاههای مشهد، شیراز، آبادان و اهواز دیدار کرده است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه بندرعباس بازدید نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، امیر رضا رجبی با حضور در این مجموعه از توانمندی‌های مجموعه کشت و صنعت جوین نظیر کارخانه اسید سیتریک، کارخانه قند چغندری، واحد تولید بذر، واحد فناوری‌های نوین و دیگر قسمت‌های این شرکت بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: این مجموعه باعث افتخار استان و کشور است که با سابقه طولانی در کشاورزی و صنعتی به حوزه فن آوری‌های نوین در توسعه تکنولوژِ قدم گذاشت.

 مدیرکل صمت خراسان رضوی افزود: این مجموعه در گذشته نمانده و با استفاده از تکنولوژی روز به سوی آینده حرکت می‌کند و این مهم راز ماندگاری این شرکت بزرگ است.

دیگر خبرها

  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین
  • فیلم| خاک خوردن ۱۱ ساله قطعه نایاب ناوبری هواپیما!
  • جاری شدن سیل در روستای نوروزی خوشاب 
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر