Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@23:50:25 GMT

تخریب‌های اخیر اسدآباد از زبان فرماندار

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۳۷۰۵

فرماندار اسدآباد از 4 مورد تخریب اماکن دامی و مسکونی روستایی به دلیل شدت بارندگی های روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه همدان، کریم حمیدوند در اولین جلسه مدیریت بحران سال ۹۸ اظهار کرد: طی بارندگی‌های شدید روز گذشته و امروز علاوه بر تخریب ۴ واحد دامی و مسکونی تعداد ۲ رأس دام سنگین نیز تلف شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر بیان کرد: از روز گذشته تا امروز ۴۲ میلیمتر بارش برف و باران در این شهرستان گزارش شده است.

فرماندار اسدآباد میزان بارندگی‌های سال زراعی ۹۷-۹۸ شهرستان را ۴۷۰ میلیمتر اعلام کرد و افزود: میزان بارندگی شهرستان به نسبت بارندگی‌های سال زراعی گذشته ۱۰۷ درصد و نسبت به بلند مدت ۷۰ درصد افزایش داشته است.

حمیدوند با تاکید بر این که تمامی ادارات با ماشین آلات خود باید در آمادگی کامل باشند و مدیران ادارات بویژه اعضای مدیریت بحران ازشهرستان خارج نشوند، تصریح کرد: در صورت خروج مدیران از شهرستان حتماً خروج خود را اطلاع داده و جانشین آماده معرفی کنند.

فرماندار اضافه کرد: شهرداری در خصوص آبگرفتگی معابر کمربندی شهدا ،۱۵ خرداد، شهرک سید احمد و بلوار ۲۲ بهمن هر چه سریع‌تر تمهیدات لازم را اندیشیده و نسبت به مرتفع شدن این مشکل اقدام کند.

حمیدوند تصریح کرد: ادارات جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن از روستاها بازدید کرده و اماکن تخریبی دامی و مسکونی را هر چه سریع‌تر به مدیریت بحران گزارش دهند.

وی در ادامه با اشاره به اسکان ۶۷۳ نفر مسافرین نوروزی و گردشگر در شهرستان از ۲۸ اسفند سال گذشته تا ۵ فرودین سال ۹۸ افزود: طی مدت فوق ۹ هزار ۶۰۰ مسافر و گردشگر از اماکن تفریحی، تاریخی و توریستی این شهرستان بازدید کردند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسدآباد خسارات ناشی از سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۳۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد

ملانوری مسئول مرکز عملیات اضطراری مدیریت بحران یزد گفت: ساعتی قبل یک واحد مسکونی فرسوده در محله دروازه قصاب‌ها بر اثر فروچاله و بارش باران دچار ریزش و تخریب شد. 

وی افزود: این حادثه به آتش نشانی اعلام و در کوتاه‌ترین زمان دستگاه‌های امدادی و خدماتی در محل حاضر شدند.
 
ملانوری ادامه داد: انشعابات این واحد برای ایمن سازی با حضور نیرو‌های عملیاتی قطع و شهرداری نسبت به ایمن سازی منطقه اقدامات لازم را ارائه نمود.
 
ملانوری افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه مصدومی نداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود