Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@02:15:12 GMT

۸ سالن ورزشی در اختیار آسیب دیدگان سیل گلستان قرار دارد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۰۵۷

۸ سالن ورزشی در اختیار آسیب دیدگان سیل گلستان قرار دارد

بهمن طیبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: متاسفانه بسیاری از هموطنان ما در حادثه سیل استان گلستان آسیب جدی دیدند و سرپناه خود را از دست دادند اما مردم ثابت کردند که همواره در چنین حوادثی پای کار هستند.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان گلستان، هیئت‌های ورزشی و تشکل‌های مردم نهاد استان از ابتدای این حادثه به صورت فردی و پراکنده کمک کردند اما نظر غالب جامعه ورزش و جوانان گلستان این بود که این کمک‌ها به صورت تجمیع شده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طیبی تصریح کرد: با فراخوانی که از هیئت‌های ورزشی و تشکل‌ها داشتیم، صبح دوشنبه نخستین جلسه ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی تشکیل شد و مسئولان هیئت‌های ورزشی و تشکل‌های مردم نهاد استان نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند.

وی ادامه داد: در این ستاد از تمامی ظرفیت‌های جامعه ورزش و جوانان برای جمع آوری نیازهای سیل زدگان استفاده خواهد شد و امیدوایم اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی یادآور شد: باید از تمامی اهالی ورزش و جوانان تشکر کنم که در روزهای تعطیل به یاری هموطنان خود آمدند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه تمامی امکانات ورزش و جوانان استان در اختیار آسیب دیدگان حادثه سیل گلستان است، گفت: تا کنون هشت سالن ورزشی برای اسکان و تجهیز بهداری سیار در اختیار ستاد بحران قرار گرفته است.

طیبی افزود: همچنین هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان هم حدود ۱۰۰ خودرو آفرود و هیئت قایقرانی استان تعداد زیادی قایق برای انتقال آسیب دیدگان و نیازهای آنها در اختیار ستاد بحران قرار داده‌اند و امیدواریم در روزهای آینده کمک‌های بیشتری انجام دهیم.

وی تصریح کرد: از تمامی ورزشکاران گلستانی که به صورت خودجوش برای کمک به سیل زده‌ها پیش قدم و با لباس کار در مناطق سیل زده حاضر شدند سپاسگزارم و این اتفاق نشان می‌دهد فضای انسان دوستانه در جامعه ورزش و جوانان همچنان به قوت خود باقی بوده و امیدواریم تمام ورزشکاران به کمک ستاد بیایند.

کد خبر 4575411

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان گلستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : با وجود بارش‌های خوبی که از اواسط هفته گذشته آغاز و تا روز گذشته تداوم داشت ولی مشکلات ناشی از این بارش‌ها در این استان در مقایسه با سایر استان‌ها کمتر بود.

وی اضافه کرد: در ۶ مورد آبگرفتگی که در مناطق شهری کرمانشاه، منطقه سرفیروزآباد، عشایر دالاهو، منطقه ازگله ثلاث باباجانی و روستای قلاجی اسلام آبادغرب روی داده بود این جمعیت به ۱۲۲ نفر متاثر از این آبگرفتگی‌ها در قالب ۲۶ خانوار کمک رسانی‌های لازم از جمله تخلیه آب از واحد‌های مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه امدادگران این جمعیت از همان ساعات اولیه حضور پررنگی را در مناطق حادثه دیده داشتند یادآور شد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودرو امدادی و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به خانوار‌های حادثه دیده نیز خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

محمدی با بیان اینکه این خدمات تا بهبود شرایط خانوار‌ها ادامه خواهد داشت افزود: در همین مدت همچنین پنج حادثه کوهستان و جاده‌ای نیز در استان به وقوع پیوست که بلافاصله به افراد نیازمند کمک امدادرسانی شد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • همدردی باشگاه هوادار با آسیب دیدگان حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد