Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تارتار درباره شرایط تیمش در سال جدید عنوان کرد: ابتدا جا دارد سال نو را به همه هموطنان عزیزم تبریک بگویم. امیدوارم سالی سرشار از موفقیت و بهروزی را در پیش داشته باشند. درباره تیم خودمان باید بگویم که کارمان را در سال 98 از روز سوم فروردین آغاز کردیم. تمرینات خود را ادامه می دهیم و به دنبال آن هستیم تا بتوانیم روزهای خوبی را در ادامه مسابقات لیگ برتر پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مشکلات مالی پارس جنوبی تاکید کرد: فکر می کنم جزو معدود تیم هایی هستیم که شب عید دست خالی به خانه رفتیم. حتی تیم هایی که مشکلات مالی زیادی داشتند اما توانستند مبلغی را جور کنند و به اعضای تیم پرداختی داشته باشند. با این حال بازیکنان ما صبوری کردند و کار خود را در سال جدید نیز بدون وقفه دنبال کردند. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که با این شرایط سخت با جدیت کارشان را ادامه می دهند.
سرمربی پارس جنوبی ادامه داد: باشگاه به ما قول داده که تا قبل از پایان فروردین ماه مبلغی که قرار بود شب عید پرداخت شود را بدهند. امیدوارم واقعا اینبار این اتفاق بیفتد و با تمرکز و روحیه بهتری کارمان را برای سایر مسابقات دنبال کنیم.
تارتار با اشاره به دیدار با پدیده مشهد در هفته بیست و سوم لیگ برتر گفت: بازی سختی مقابل پدیده داریم. این تیم اگرچه در دوسه هفته گذشته نتایج چندان خوبی نگرفته اما برای برد مقابل تیم ما در خانه بازی می کند. ما نیز چند هفته ای است در بعد نتیجه گیری خوب کار نکردیم و می خواهیم با دست پر از این میدان بیرون بیاییم. تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم مقابل پدیده نتیجه مطلوبی بگیریم و با درخشش در هفته های آینده بتوانیم در جدول بالا بیاییم و رتبه قبلی خود که ششمی بود را دوباره به دست آوریم.
وی افزود: امسال شرایط برای ما بسیار سخت بود. مشکلات زیادی را تجربه کردیم و امیدوارم در هفته های پایانی لیگ برتر هم در بعد نتیجه گیری موفق عمل کنیم و روزهای درخشانی را برای هواداران رقم بزنیم. همین که لیگ برتر را با رتبه ای درخور مردم استان بوشهر و خصوصا شهرستان جم به پایان ببریم برای ما کفایت می کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سال نو مسابقات لیگ برتر مشکلات پارس جنوبی شب عید مشکلات مالی مشهد لیگ برتر بازی جدول استان بوشهر بازی پارس جنوبی مسابقات لیگ برتر تارتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا خیلی دقت نکرد سه بازیکنی که اسم برد در سپاهان بازی می‌کنند که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارند.

در فرهنگ فوتبال ایرانی اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلاً رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می‌شود و این مسئله می‌تواند روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد حالا بماند که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. حرف‌های اوسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که او هنوز بر خلاف تصور خیلی‌ها چندان با فضای فوتبال ایران آشنا نیست و نمی‌داند که گاهی اوقات نباید پاسخ بعضی از سوالات را بدهد. 

اگر خودتان را جای نفراتی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذارید شاید به آن‌ها حق بدهید که در ادامه مسابقات با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا قاعدتاً باید روحیه بازیکنان تیم خودش را بالا می‌برد، اما این کار را با بازیکنان سپاهان کرد که چهارشنبه آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و یکی از دیدار‌های فینال گونه لیگ برتر را برگزار کنند. سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی در این تیم ایجاد کرده به طوری که حتی طرفداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی‌توانند منکر این قضیه شوند، اما شاید بهتر بود که او پاسخ سوال خاص محمد حسین میثاقی را نمی‌داد و ناخواسته روحیه رقبا را تقویت نمی‌کرد. 

پرسپولیس در بازی رفت و در اصفهان با تک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا مغلوب سپاهان شد و حالا باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد. همان طور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها حکم یک بازی انتقامی را دارد و آن‌ها چند هفته قبل در همین اراک با یک گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شدند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • پوچتینو: نمی‌توانم بازیکنانم را سرزنش کنم
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود