Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@03:02:22 GMT

تمام مسیرهای اصلی شهرستان ملایر باز است

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۴۵۷۱

تمام مسیرهای اصلی شهرستان ملایر باز است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فارسی، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر، ظهر روز دوشنبه، در جلسه ستاد مدیریت بحران با اشاره به اینکه تمامی راه‌ها و مسیرهای اصلی شهرستان ملایر باز اس، افزود: ولی به دلیل ترافیک بالا و بارش برف در برخی محورها ممکن است تردد به کندی پیش رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز وبا توجه به بارش‌های اخیر از آمادگی بیشتری برخوردار باشند.

فارسی با اشاره به نزول رحمت الهی اظهار داشت: بارندگی‌ها در روزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت، ولی باوجود بارندگی‌ها و با تلاش همه دستگاه‌های خدماتی تاکنون مشکل جدی در شهرستان ملایر وجود نداشته است.

وی در ادامه گفت: در محور ملایر به همدان نیز به دلیل بارش برف تردد در برخی ساعات با زنجیر چرخ و با کندی صورت گرفت ولی به‌هیچ‌وجه مسیر بسته نشده است.

فارسی گفت: در چند روستای بخش سامن و زند که مسیر تردد آن بسته‌شده بود در حال فعالیت برای بازگشایی راه آن روستاها هستند و در بقیه روستاهای شهرستان ملایر نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به اطلاع ‌رسانی‌های به‌موقع جهت حضور در مکان‌های بی‌ خطر خاطرنشان کرد: با توجه به حضور مسافران در شهرستان ملایر اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام گیرد تا در کنار سدها و در مسیر عبور رودخانه‌ها قرار نگیرند.

وی بابیان اینکه بارش‌های اخیر در مقایسه با سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است افزود: آب‌ گرفتگی در تعدادی از خیابان‌های شهر ملایر را داشته‌ایم که توسط نیروهای شهرداری و آتش‌نشانی و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان به‌ سرعت در حال رفع آب‌گرفتگی هستند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ملایر در گفتگو با خبرنگار ما هم عنوان کرد: باوجود بارش‌های زیاد مشکل خاصی در شهرستان ملایر وجود ندارد و همه نیروهای امدادی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: پنج راهدارخانه در شهرستان ملایر مستقر هستند که کار امدادرسانی به مسافران را در جاده‌ها انجام می‌دهند.
آبخو ادامه داد: پایگاه جاده‌ای زاغه و پیروز به‌عنوان پایگاه‌های اصلی جهت اسکان اضطراری مسافران در نظر گرفته‌شده است.

وی اظهار داشت: شهرداری جوکار، ازندریان و زند نیز آمادگی لازم را دارد تا در صورت نیاز برای اسکان اضطراری مسافران و یا کسانی که درراه مانده‌اند استفاده شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ملای یادآورشد: در شهر ملایر نیز مکان‌هایی برای اسکان اضطراری مسافران در نظر گرفته ‌شده تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده به عمل آید.

آبخوگفت: ده تیم سیلاب، دو تیم اسکان اضطراری و سه تیم نجات جاده‌ای، از نیروهای هلال‌احمر و افراد آموزش‌دیده آماده هستند تا در صورت نیاز خدمات لازم را به مردم ارائه نمایند.
انتهای پیام/ج

تمام مسیرهای اصلی شهرستان ملایر باز است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.   این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.     دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.   این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.   وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • ایرتاکسی فرصتی برای رونق مسیرهای کم تقاضا
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • احتمال وقوع بارش‌های جدید در استان یزد
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس