Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از فارس، مظاهر بابایی، رئیس جهاد دانشگاهی فارس عصر امروز، 5 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: در شرایط بحرانی و بروز مشکلات باید از تمام ظرفیت و استعداد موجود برای رسیدن به شرایط پایدار استفاده مطلوب کرد.
وی با اشاره به حادثه سیلاب ظهر امروز در شیراز و پیش بینی تداوم بارندگیها در این شهر، گفت: جهاددانشگاهی نیز از تمام بضاعت و امکانات در اختیار خود برای کمک به مدیریت شهری در خصوص اسکان مسافران استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بابایی تاکید کرد: ساختمان مجتمع عدالت جهاددانشگاهی، که اکنون به عنوان مرکز آموزش جامع علمی کاربردی استفاده می‌شود، آماده شده تا در صورت نیاز، بخشی از مسافران در آن محل اسکان داده شوند.
رئیس جهاددانشگاهی فارس گفت: دستورات لازم برای تامین گرمایش، تجهیز ساختمان به زیرانداز و تامین لوازمی نظیر پتو داده شده است.
بابایی با بیان اینکه هماهنگی لازم با دستگاه‌های ذیربط برای آماده سازی ساختمان مجتمع عدالت جهاددانشگاهی فارس انجام شده است، گفت: امیدواریم که جهاددانشگاهی در این شرایط نیز بتواند سهم خود در خدمت رسانی مناسب به شهروندان و مسافران را ایفا کند.
رئیس جهاددانشگاهی فارس با یادآوری اینکه خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و خبرگزاری قرآنی (ایکنا) نیز، در زمینه اطلاع‌رسانی، همواره پای کار بوده‌اند، گفت: تلاش ما این است که توسط این خبرگزاری‌ها، اطلاعات دقیق و موثقی را در اختیار مخاطبان قرار دهیم.
بابایی ضمن همدردی با حادثه دیدگان سیلاب اخیر شیراز، ابراز امیدواری کرد که با همدلی و همراهی تمام مسئولان و دستگاه‌های مسئول، در آینده شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس اجتماعی سیل در شیراز جهاد دانشگاهی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نشست مشترک میان رئیس و مدیران جهاد دانشگاهی با مدیران مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) با موضوع بررسی زمینه‌های همکاری مشترک، رئیس جهاد دانشگاهی به معرفی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) و برخی ظرفیت‌های این نهاد پرداخت.  
رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام نیز ضمن تشریح برنامه‌های آتی این مؤسسه، برخی زمینه‌های همکاری مشترک با جهاد دانشگاهی را تبیین کرد.
همچنین در این جلسه، نیاز‌های نشریات علمی کشور و روش‌هایی که به ارتقای کیفی مجلات کمک می‌کند، مورد بحث قرار گرفت.  
در ادامه، مقرر شد در توسعه بانک‌های اطلاعاتی و نرم افزار‌های مختلف مورد نیاز نشریات در خصوص مشابهت‌یابی و کنترل استاندارد‌های نشر علمی، همکاری مناسبی بین جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد