Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:54:45 GMT

فرد مفقود شده در ارتفاعات ملکشاهی نجات یافت

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۵۸۷۵

فرد مفقود شده در ارتفاعات ملکشاهی نجات یافت

ایلام - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر ملکشاهی گفت: فرد مفقود شده در ارتفاعات روستای انجیر منطقه گچی از توابع این شهرستان ظهر امروز نجات یافت.

حشمت اله شجاعترین دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: روز گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام EOC مبنی بر مفقود شدن یک نفر در منطقه گچی حوالی روستای انجیر و محول شدن عملیات جستجو به جمعیت هلال احمر ‌شهرستان ملکشاهی، بلافاصله تیم های تخصصی جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ملکشاهی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در حالیکه کار جستجو برای یافتن فرد مفقود شده توسط نیروهای هلال احمر از دیروز آغاز شده بود و تا ساعت ‌های اولیه صبح زیر باران شدید ادامه داشت، متاسفانه تلاش‌های نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان در مرحله اول جستجو نتیجه ای نداشت و مرحله دوم جستجو با روشن شدن هوا آغاز شد.
سرپرست هلال احمر ملکشاهی اظهار کرد: پس از ساعت ها تلاش برای یافتن فرد مفقود شده خوشبختانه ظهر امروز وی که به دلیل خرابی موتورسیکلت و پیاده روی فراوان و سرگردانی در زیر بارش شدید باران دچار خستگی و بی حالی شده بود پیدا و پس از انجام اقدامات اولیه در محل به روستای محل سکونت منتقل و به کانون گرم خانواده ملحق شد.
7171/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نوروز حادثه ملكشاهي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از نجات جان کودک دو ساله سردشتی با تلاش امدادگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حمید محبوبی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران از نجات جان یک کودک غرق شده سردشتی توسط امدادگران این جمعیت خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: با اعلام این خبر نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن‌تراپی نجات داده شده و جهت سیر مراحل بعدی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

کد خبر 748167

دیگر خبرها

  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • کودک ۲ ساله سردشتی غرق شد اما نجات یافت!
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • نجات مرد ۵۸ ساله طبیعت گرد در ارتفاعات تالاجار اشنویه
  • طبیعت‌گرد اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز جستجو پیدا شد
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی