Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@20:04:54 GMT

آژیرهای خطر سیلاب در لواسان به صدا درآمد

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۱۷۲۰۹

آژیرهای خطر سیلاب در لواسان به صدا درآمد

به گزارش ایرنا، محمدرضا حیدری عصر دوشنبه پس از جلسه ستاد مدیریت بحران شمیرانات در جمع خبرنگاران با اشاره به بررسی نقاط حادثه خیز شهر گفت: اهالی این منطقه جواهرات و لوازم ارزشمند خود را از خانه خارج و به اماکن امن منتقل کنند.
وی اعلام کرد: با توجه به بالا آمدن سطح دریاچه ها، طبق مصوبات ستاد مدیریت بحران شهرستان بارها به مدیریت آب منطقه ای مبنی بر جمع آوری نخاله ها تذکر داده شده اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حیدری تاکید کرد: شهرداری لواسان به این سازمان متولی هشدار مکتوب ابلاغ کرده که در صورت وقوع حوادث هیچگونه مسئولیتی متوجه شهرداری نخواهد بود.
وی بیان داشت: ورودی دریاچه تفریحی چناربان با حضور ماموران نیروی انتظامی از امروز تا چهارشنبه مسدود است.
معاون خدمات شهری شهرداری لواسان افزود: به مالکان ویلاهایی که در منطقه چناربان سکونت دارند هشدارهای لازم داده شده و از تنها تالار پذیرایی که امشب در مجاورت این رودخانه مراسم برگزار می کند تعهدنامه کتبی مبنی بر پذیرش مسئولیت هرگونه اتفاق احتمالی اخذ می شود.
وی از انتقال تمامی اسناد و مدارک شهرداری لواسان از دفتر این نهاد در چناربان به دفتر مرکزی نیز خبر داد.
معاون خدمات شهری شهرداری لواسان اظهار داشت: تعدادی نیوجرسی و گلدون بتنی جهت ایجاد دیواره و هدایت آب در صورت وقوع سیل، در دسترس نیروهای خدماتی قرار گرفت.
حیدری تاکید کرد: با توجه به صف های طولانی تنها جایگاه سوخت لواسان، سوخت خودروهای خدماتی تمام نیروها بررسی و پر خواهد شد.
این مقام مسئول اذعان داشت: پیام های هشدار به وسیله تلویزیون های شهری، بنر و ارسال پیام برای شهروندان در حال اطلاع رسانی است.
به گفته وی از شهرداری لواسان 2 دستگاه کامیون و 6 نیرو به همراه تعدادی وسایل گرمایشی و ... سه روز این شهر را به مقصد استان گلستان و یاری رسانی به هموطنان سیل زده ترک کردند.
لواسان یکی از شهرهای شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی در 11 کیلومتری شمال شرقی تهران قرار دارد.
تهرام/9897//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 درآمد سیل شمیرانات مدیریت بحران نیروی انتظامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی در شهرستان بهمئی گفت: مجموعه استانداری و فرمانداری‌ها خود را متعهد به حمایت از شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان می‌داند. فرزاد بابکان پور با اشاره به ضرورت همراهی نهاد‌های دولتی با شهرداری افزود: با همدیگر شهری آباد و توسعه یافته را بسازیم، زیرا بدون حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف در جامعه موفقیتی حاصل نمی‌شود. وی با بیان اینکه، با اقدامات سازنده شهرداران، برآورده کردن انتظارات و تامین زیرساخت‌های شهر موجب افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود گفت: مساعدت، همراهی و تعامل مثبت با شهرداری‌ها اولویت کاری ما می‌باشد و در این زمینه کوتاهی نخواهد شد. مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم طبق تصویب هیئت وزیران روستا‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی با اتمام مراحل اداری به شهر تبدیل شدند. وی با اشاره به اخذ مجوز تاسیس شهرداری و تبدیل شورای اسلامی روستا به شورای اسلامی شهر افزود: امیدواریم با تاسیس شورای شهر و شهرداری مقدمات توسعه برای شهر‌های ممبی و سرآسیاب یوسفی فراهم شود. مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: افتتاح ساختمان‌های شهرداری شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی یکی از کار‌های ماندگاری است که در دوران مدیریت ایشان اتفاق افتاده است. سید عبدالعزیز سیدی بخشدار سرآسیاب یوسفی هم گفت: با راه اندازی این دو شهرداری بسیاری از مشکلات عمران و آبادانی این دو شهر در همین مناطق بررسی و برطرف می شود و دیگر برای رفع مشکلات و معظلات نیاز به حضور در مرکز شهرستان بهمئی و مراجعه به دیگر ادارات و نهاد‌ها نیست. هدایت الله کریمی مقدم شهردار جدید سرآسیاب یوسفی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تمام توان خود را برای خدمت به مردم این شهر بکار خواهد گرفت به اهمیت اختصاص ماشین‌آلات سنگین در شهرداری هر دو شهر از سوی استانداری اشاره کرد و خواستار حمایت و پشتیبانی بی وقفه برای رفع محرومیت از جهره این دیار شد. محمد اکبریان شهردار جدید شهر ممبی هم با اشاره به اینکه از هیچ تلاشی برای توسعه و پیشرفت شهر ممبی دریغ و کوتاهی نخواهد کرد گفت: رفع مشکلات شهری و سرعت خدمات‌رسانی برای تسهیل کار ارباب‌رجوع یکی از اهداف راه اندازی ساختمان جدید شهرداری شهر ممبی است که با تامین تجهیزات و امکانات لازم و نیروی انسانی توانمند بتوانیم درصدد رفع مشکلات مردم اقدام کنیم. 

دیگر خبرها

  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • شهرک بازیافت در قم احداث می‌شود
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شمال اراضی اشغالی
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ١۵ درباره‌ حادثه‌ای که برای یکی از کارگران خدمات شهری رخ داد
  • جاری شدن سیلاب در البرز