Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه حفظ اراضی ملی بیان کرد: دراین راستا حدود ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی از ید متصرفین خارج و در ۲۹ مورد بازپس گیری و فورا رفع تصرف شد.

غلامعلی صادقی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان ضمن تشریح اقدامات انجام شده در زمینه حفظ اراضی ملی و منابع طبیعی بیان کرد: دراین راستا حدود ۲۰۰ هکتار از اراضی ملی از ید متصرفین خارج و در ۲۹ مورد بازپس گیری و فورا رفع تصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: در خصوص برگرداندن اراضی به حالت قبل با هماهنگی مراجع قضایی قبل از صدور احکام قضایی و جلوگیری از بار حقوقی به ارزش ۳۱۳/۵۱۶/۵۰۰/۰۰۰ تومان در شهرستان‌های مشهد، طرقبه، شاندیز، تایباد، خواف، سبزوار، کاشمر، کلات، و نیشابور صورت کرفت.
وی در ادامه و در خصوص توقف ۱۰۰ مورد عملیات تصرف اذعان کرد: با گشت زنی به موقع، از تصرف اراضی مذکور جلوگیری به عمل آمد و در برخی موارد نیز منجر به تشکیل پرونده شد.
صادقی با بیان اینکه مجموع اراضی رفع تصرف شده در سال ۹۶ تعداد ۷۸ مورد به مساحت تقریبی ۳۱۴ هکتار به ارزش ۳۷۲/۹۹۷/۲۲۰/۰۰۰ تومان است تصریح کرد: اقدامات لازم در شهرستان کلات در خصوص پیشگیری از قطع درختان باغی و غیر باغی و صدور دستور جلوگیری از تردد خودرو‌های حمل چوب غیرمجاز در راستای حفاظت از منابع طبیعی صورت گرفت.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان قضایی خراسان رضوی اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۱۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر امور منابع آب مشهد گفت: در راستای اطلاع رسانی و فرهنگسازی صیانت و حفاظت از منابع آبی، در سال گذشته گروه‌های گشت و بازرسی امور آب مشهد در محدوده تحت پوشش پس از طی مراحل قانونی و با همکاری نیروی انتظامی  ۹۱ هکتار از اراضی بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها را بازگشایی و رفع تصرف کرد.

محمد برزویی افزود: در همین مدت ۶۹ هزار و ۳۸۸ متر بستر رودخانه‌ها هم لایروبی شد.

دیگر خبرها

  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • بازگشایی و رفع تصرف ۹۱ هکتار از اراضی رودخانه‌ای
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی در استان آذربایجان غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • از ساخت و ساز ساختمان ناایمن در کرمانشاه جلوگیری شد