Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@09:43:51 GMT

تعطیلی ۴۸ ساعته واحدهای صنفی در شمال پایتخت

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۲۸۶

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از ابلاغ دستور پلیس مبنی بر تعطیلی ۴۸ ساعته واحدهای صنفی در شمال پایتخت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ تقی افرند، با اعلام خبر ابلاغ تعطیلی 48 ساعته به واحدهای صنفی در شمال پایتخت، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: به مدت 48 ساعت به متصدیان واحدهای صنفی واقع در  دربند، درکه، فشم، لواسان، فرحزاد، کن و سولقان ابلاغ شد که با توجه به شرایط جوی حاکم بر کشور و احتمال وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی در محلهای یاد شده و به منظور حفظ جان و مال خود و شهروندان محترم، نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کرده و ازهرگونه ارائه خدمات به مشتریان خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شهروندان نیز  خواست برای حفظ جان خود از حضور در محلهای مذکور جداً خودداری و اجتناب کنند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند

‌به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به دنبال وقوع تیراندازی در کارولینای شمالی در هنگام ابلاغ و اجرای حکم جلب، چهار نیروی پلیس کشته شدند.

معاونت پلیس شهر شالوت که تیراندازی در حوزه آن رخ داده است، اعلام کرد که ماموران مقابل منزل یک مجرم فراری، در حال ابلاغ حکم جلب بودند که این فرد به روی نیروهای پلیس آتش گشود. به گفته پلیس، متهم نیز در جریان تیراندازی کشته شد و دو مظنون دیگر دخیل در این تیراندازی بازداشت شدند.

‌کاخ سفید اعلام کرد که گزارش این تیراندازی مرگبار به اطلاع جو بایدن، رییس جمهور آمریکا رسیده و او متعاقباً با «روی کوپر» فرماندار کارولینای شمالی صحبت کرده است.

بایدن در واکنش به این تیراندازی، خواستار تشدید تدابیر در راستای مبارزه با خشونت با سلاح گرم در آمریکا شد.

کد خبر 6092789

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • تیراندازی هنگام اجرای حکم جلب/ ۴ پلیس کشته شدند
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم