Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@22:43:21 GMT

تشدید بارش‌ باران همراه با صاعقه و تگرگ در ایلام

تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۲۲۰۳۵۸

تشدید بارش‌ باران همراه با صاعقه و تگرگ در ایلام

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان ایلام، از تشدید بارش‌ باران همراه با صاعقه و تگرگ در ایلام خبرداد. ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

مجتبی میهن‌پرست در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم درایلام، با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی استان ایلام اظهار داشت: از صبح امروز شاهد بارش باران و تشدید بارندگی همراه با صاعقه و تگرگ در ایلام بوده‌ایم و این سامانه بارشی در حوزه شمالی استان سبب آب‌گرفتگی معابر و در حوزه جنوب علاوه بر آب‌گرفتگی، احتمال وقوع سیلاب را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامانه بارشی از روز سه‌شنبه وارد استان قم می‌شودبهار 98|سامانه بارشی تا روز چهارشنبه مهمان مردم خوزستان استسامانه بارشی جدید عصر امروز وارد مازندران می‌شود

 رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان ایلام گفت: با توجه به اینکه احتمال وقوع صاعقه و تگرگ در اکثر مناطق وجود دارد، از گردشگران و عشایر تقاضا می‌شود از قرار گرفتن در مناطق مرتفع خودداری کنند.

وی در ادامه با توصیه به مسافران نوروزی یادآورشد: با توجه به تشدید بارش‌ها از امروز صبح از گردشگران تقاضا می‌شود در کنار رودخانه‌ها اتراق نکنند و با توجه به احتمال وزش باد، از محکم شدن چادرها اطمینان حاصل نمایند.

میهن‌پرست تصریح کرد: از هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود جهت جلوگیری از وقوع هر حادثه ناگوار به توصیه‌هایی که توسط مسوولین ذی‌ربط داده می‌شود توجه کنند.

وی در پایان اذعان داشت: همچنین از رانندگان تقاضا می‌شود با توجه به بارش‌ها و لیز بودن راه‌های مواصلاتی با سرعت مطمئنه تردد کرده و سیستم روشنایی و گرمایی خودرو را قبل از حرکت چک کنند.

انتهای پیام/

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۲۲۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وقوع سیلاب در افغانستان

ریاست هواشناسی وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان از احتمال بارش برف، بارش شدید باران، رعد‌وبرق و سرازیرشدن سیلاب‌ در ۱۷ ولایت کشور هشدار داده است.

این ریاست بارش برف و باران و سرازیرشدن سیلاب‌ را برای فردا (دوشنبه، ۱۰ ثور) در ولایت‌های بدخشان، تخار، سمنگان، بغلان، نورستان، کنر، لغمان، ننگرهار، پنجشیر، کاپیسا، پروان، بامیان، کابل، میدان وردک، لوگر، پکتیا و خوست پیش‌بینی کرده است.

ریاست هواشناسی افغانستان همچنین میزان بارش باران را در نقاط مختلف این ولایت‌ها بین ۱۵ تا ۳۰ میلی‌متر پیش‌بینی کرده است.

گفتنی است که در روزهای اخیر شمار زیادی از ولایت‌های کشور شاهد بارش شدید باران و سرازیرشدن سیلاب‌ بوده است.

به تازگی وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث طبیعی اعلام کرد که بارندگی و سیلاب در سه روز اخیر در کشور جان هشت نفر را گرفته و سه نفر را زخمی کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم)
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • سامانه بارشی همراه با رعدوبرق در راه آسمان اصفهان/ هوا گرم می‌شود
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • ‌فارس از امروز بارانی می‌شود/ تگرگ و صاعقه در راه است
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه